از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75642

92 بازدید

به گزارش پایگاه خبری «عکا» به نقل از سازمان پخش رژیم صهیونیستی، ارزش این قرارداد نظامی ۲۹۲ میلیون دلار معادل یک میلیارد شکل برآورد می شود که از سال ۲۰۲۰ میلادی در کره جنوبی مستقر خواهد شد.رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: شرکت ‘آلتا’ از زیرمجموعه صنایع هوایی رژیم صهیونیستی، در مناقصه تجهیز کره جنوبی به […]

به گزارش پایگاه خبری «عکا» به نقل از سازمان پخش رژیم صهیونیستی، ارزش این قرارداد نظامی ۲۹۲ میلیون دلار معادل یک میلیارد شکل برآورد می شود که از سال ۲۰۲۰ میلادی در کره جنوبی مستقر خواهد شد.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: شرکت ‘آلتا’ از زیرمجموعه صنایع هوایی رژیم صهیونیستی، در مناقصه تجهیز کره جنوبی به سامانه های دفاعی موفق شده است، اقدامی که بخشی از توسعه دفاعی سئول در مقابله با تهدیدات پیونگ یانگ اعلام شده است.
در همین حال کره جنوبی روز سه شنبه با تایید این موضوع، بدون اشاره به تهدیدات همسایه شمالی اش اعلام کرد که سئول در راستای توسعه قدرت دفاعی خود رادارهای هشدار دهنده می خرد.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که با خرید سامانه راداری ‘Green Pine Block C’ ساخت شرکت آلتا موافقت شده است.
این وزارتخانه ارزش قرارداد را ذکر نکرد، اما یک مسئول وزارت دفاع سئول که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که ارزش این قرارداد ۳۳۰ میلیارد وون (معادل ۲۹۲ میلیون دلار) برآورد می شود و قرار است، سامانه های راداری اوایل سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی مستقر شود.
پس از آن که کره شمالی در دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶) از آزمایش موفقیت آمیز موشک های بالستیک قاره پیما خبر داد، وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که سئول سامانه های راداری هشدار زودهنگام را خریداری خواهد کرد.
اعلام خبر خرید این سامانه، پس از آن صورت می گیرد که پیونگ یانگ در ۲۵ آبان ماه گذشته، یک سلاح پیشرفته را آزمایش کرد، موضوعی که موجب شد این تصور ایجاد شود که کره شمالی قصد خروج از برنامه مذاکرات خلع سلاح هسته ای با امریکا را دارد.
شبس**۹۳۶۳**۱۶۱۳

انتهای پیام /*


سیاسی


کره جنوبی


رژیم صهیونیستی


سامانه راداری

نظرات بسته شده است.