از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75594

150 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، شبکه فاکس اسپورتس نوشت: تیم فوتبال ریورپلاته به دنبال حمله هوادارانش به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز در معرض محرومیت از جانب کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) قرار گرفته است.کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پرونده رسیدگی به تخلفات ریورپلاته را که هوادارانش با حمله به اتوبوس تیم بوکا جونیوز، موجب به […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، شبکه فاکس اسپورتس نوشت: تیم فوتبال ریورپلاته به دنبال حمله هوادارانش به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز در معرض محرومیت از جانب کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) قرار گرفته است.
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پرونده رسیدگی به تخلفات ریورپلاته را که هوادارانش با حمله به اتوبوس تیم بوکا جونیوز، موجب به تعویق افتادن بازی دور برگشت فینال جام لیبرتادورس شد، به جریان انداخته است.
تیم فوتبال بوکاجوینورز در بازی رفت با تساوی ۲ بر ۲ در خانه متوقف شد و خود را برای بازی برگشت آماده می کرد، اما اتوبوس این تیم در لحظه ورود به ورزشگاه «اِل مانیومنتال» هدف پرتاب اشیاء ریز و درشت قرار گرفت، بگونه ای که برخی از این اشیاء موجب شکسته شدن شیشه های اتوبوس شد.
با این حال، خودرو حامل بازیکنان به داخل ورزشگاه وارد شد، اما «پابلو پرز» کاپیتان تیم بوکا و «گونزالو لاماردو» هم تیمی وی به دلیل شدت جراحات وارد شده به بیمارستان منتقل شدند و دیگر بازیکنان نیز به دلیل قرار گرفتن در معرض اسپری فلفل قادر به حضور در میدان نبودند.
بازی پس از کش و قوس فراوان و اعتراض های «کارلوس توز» بازیکن مطرح تیم بوکا، این دیدار برای مدت ۲۴ ساعت به تعویق افتاد. با این حال شرایط نامساعد موجب شد این دیدار برای دومین بار نیز با تعویق روبرو شود.
مقامات کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و تیم های بوکاجونیورز و ریورپلاته هم اکنون برای بحث در خصوص زمان و محل جدید برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در شهر «آسونسیون» پایتخت پاراگوئه با یکدیگر نشستی برگزار کرده اند.
خبرهای رسیده از جلسه ای که در حال پیگیری است، حاکی از آن است که تیم ریورپلاته از برگزاری بازی برگشت فینال محروم می شود و این بدان معنا است که شاید آن ها مجبور شوند بزرگترین و معتبرترین جام قاره باشگاهی قاره آمریکای جنوبی را به حریف دیرینه خود یعنی بوکاجونیورز تقدیم کنند.
با این حال، کنمبول در آستانه این مذاکرات اعلام کرد که باشگاه ریورپلاته به دلیل رفتارهای غیر ورزشی هوادارانش در خطر محرومیت قرار داشته و این باشگاه از زمان ابلاغ، تنها ۲۴ ساعت زمان دارد تا شواهد و مدارک قابل استناد خود را ارائه دهد.
گزارش های پراکنده حاکی از آن است که امارات و شهر «جنوا» ایتالیا که ارتباط نزدیکی با بوینرس آیرس پایتخت آرژانتین دارد، محتمل ترین گزینه برای میزبانی دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس هستند.
ورزشی**۳۹۹۱**۳۷۸۳**

انتهای پیام /*


ورزش


بوکاجونیورز


ریورپلاته


جام لیبرتادورس

نظرات بسته شده است.