از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75568

105 بازدید

به گزارش خطرنگار، این جشنواره تا ۱۰ آذرماه در دو بخش صحنه‌ ای و خیابانی در تهران برگزار می‌ شود.آثار این جشنواره در مجموعه تئاترشهر، تالارهای مولوی، حافظ، هنر، تماشاخانه سرو، خانه هنرمندان، تالارهای بوستان و گلستان کانون پرورش فکری و فرهنگسرای گلستان روی صحنه خواهند رفت.در این مراسم تجدید میثاق جمعی از هنرمندان به […]

به گزارش خطرنگار، این جشنواره تا ۱۰ آذرماه در دو بخش صحنه‌ ای و خیابانی در تهران برگزار می‌ شود.
آثار این جشنواره در مجموعه تئاترشهر، تالارهای مولوی، حافظ، هنر، تماشاخانه سرو، خانه هنرمندان، تالارهای بوستان و گلستان کانون پرورش فکری و فرهنگسرای گلستان روی صحنه خواهند رفت.
در این مراسم تجدید میثاق جمعی از هنرمندان به همراه رئیس سازمان بسیج هنرمندان و دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و نیز مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی حضور داشتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
هنرمندان ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در این آیین اظهارامیدواری کرد که نگاه و اندیشه‌های امام راحل سرلوحه کار و برنامه‌ های هنرمندان قرار گیرد.
امیرنصیربیگی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) را نمی ‌توان در قالب جملات و کلمات توصیف کرد، افزود: هنرمندان با تولید یک اثر نمایشی فاخر، فتح بابی را برای ساختن آثار هنری در ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) بگشایند.
۶۰۰۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


تجدید میثاق


هنرمندان بسیجی

نظرات بسته شده است.