از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75566

88 بازدید

مرتضی صفاری نطنزی امروز- سه شنبه- در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: حضور در سمینار بین المللی همکاری های هسته ای فرصت مغتنمی بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا بود.وی اظهار داشت: این سمینار نشان دهنده تصمیم و اراده اروپایی ها برای همکاری های نزدیک تر با جمهوری اسلامی ایران است.نماینده […]

مرتضی صفاری نطنزی امروز- سه شنبه- در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، افزود: حضور در سمینار بین المللی همکاری های هسته ای فرصت مغتنمی بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا بود.
وی اظهار داشت: این سمینار نشان دهنده تصمیم و اراده اروپایی ها برای همکاری های نزدیک تر با جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم نطنز در مجلس بیان کرد: ورود به مباحث ویژه ای که حساسیت خاصی دارد به خصوص در حوزه انرژی هسته ای، نشان می دهد که دو طرف می توانند با هم همکاری های نزدیک داشته باشند.
صفاری نطنزی با بیان اینکه در این نشست مباحث خوبی مطرح شد، تاکید کرد: در افتتاحیه اجلاس تاکید بر این شد که در برجام باید دو طرف منافع خود را داشته باشند، ایران به تعهدات خود در حوزه برجام عمل کرده و بایستی از منافع برجام هم بهره مند شود.
وی اضافه کرد: خروج آمریکایی ها از برجام و تحریم هایی که ایجاد کرده اند اروپایی ها باید تلاش کنند که ایران بتواند از برجام به نحو احسن بهره مند شوند.
نماینده مردم نطنز در مجلس افزود: ما در این سمینار تاکیدات لازم را داشتیم. هم در این سمینار و هم در گفت و گوهای دوجانبه ایران با اتحادیه اروپا این موضوع بررسی شد.
سیام*۹۱۲۱*۳۰۶۱*۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


کمیسیون امنیت ملی


صفاری نطنزی


همکاری اروپا

نظرات بسته شده است.