از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75559

94 بازدید

به گزارش خطرنگار، سرتیپ اکبر فتوحی شامگاه دوشنبه در آخرین روز هفته بسیج در اجتماع بزرگ بسیجیان ابرکوه در مصلی شهدای محراب اظهار داشت: بسیجیان هم در محرومیت‌زدایی مناطق محروم و هم در جنگ اقتصادی بااقتدار ایستاده و عمل می‌کنند. وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام ایران […]

به گزارش خطرنگار، سرتیپ اکبر فتوحی شامگاه دوشنبه در آخرین روز هفته بسیج در اجتماع بزرگ بسیجیان ابرکوه در مصلی شهدای محراب اظهار داشت: بسیجیان هم در محرومیت‌زدایی مناطق محروم و هم در جنگ اقتصادی بااقتدار ایستاده و عمل می‌کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام ایران اسلامی تأکید کرد: همواره نگاه و تفکر بسیجیان به ارزش و آرمان‌های ولایت‌فقیه بوده و است .
وی یادآور شد: بسیجیان همواره آماده و مسلح هستند تا دشمن را شکست دهند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی ادامه داد: دشمنان هم بدانند، بسیجیان امروز با تفکر همان دوران دفاع مقدس آماده و درصحنه‌های مختلف حضور دارند و تابع فرمانده معظم کل قوا هستند.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: باید با تفکر بسیجی به سمت مدیریت جامعه حرکت کرد چراکه آینده‌سازان این کشور بسیجیان هستید.
فتوحی خطاب به بسیجیان تصریح کرد: شما عاشورائیان ، مایه عظمت نه برای ایران، بلکه برای جهان خواهید بود.
وی تصریح کرد: به خاطر حضور بسیجیان درصحنه‌های مختلف انقلاب ، نگاه‌های توطئه آمیز دشمنان نسبت به‌نظام و کشور خنثی‌شده است.
فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد با تأکید بر اینکه بسیجیان تابع ولایت امر هستند، یادآور شد: قدرت علمی و نظامی در عرصه جهانی را با حضور بسیجیان مخلص به دست آورده‌ایم .
وی بیان کرد: با توکل به خداوند متعال و باروحیه و تفکر بسیجی امروز کشور در حوزه هوافضا در رده نخستین و در حوزه موشکی و در حوزه فناوری در رده کشورهای پیشرفته دنیا قرار داریم و این مهم از زبان خود دشمنان است .
فتوحی بابیان اینکه قدرت هوایی ایران رکن نخست کشورهاست ، ادامه داد: هیچ کشوری مسائل نظامی، علمی به ما یاد نداده است و جوانان ما تلاش کردند و به پیشرفت‌های علمی ، نظامی و اقتدار دست یافتند .
این پیشکسوت دفاع مقدس یزد با اشاره به این شعار مردم در راهپیمایی‌ها که « ایران پر از بسیجی است، آمریکا در چه فکری است» ، اظهار داشت: همین جوانان و بسیجیان به فضل خداوند متعال با اطاعت از ولایت تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهایی که بسیجیان کسب کردید ، در حال ریشه‌کن کردن توطئه‌های استکبار است.
هفته بسیج که از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ادامه داشت، ۱۰۰ برنامه مختلف در شهرستان ابرکوه برگزار شد.
تاکنون بیش از ۲۰ نفر از جمعیت این شهرستان جذب بسیج و سازمان‌دهی شده‌اند.
مرکز شهرستان ۵۳ هزارنفری ابرکوه که در ۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۰/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته بسیج


اجتماع بسیجیان


شهرستان ابرکوه

نظرات بسته شده است.