از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75541

96 بازدید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، شبکه چهار سیما امروز (۶ آذر) در مجله سیاسی و فرهنگی «رو در رو» میزبان منوچهر متکی، وزیر سابق وزارت امور خارجه خواهد بود. در قسمتی از این برنامه به مسائل مربوط به سی‌ و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در این هفته در تهران برگزار شد پرداخته می […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، شبکه چهار سیما امروز (۶ آذر) در مجله سیاسی و فرهنگی «رو در رو» میزبان منوچهر متکی، وزیر سابق وزارت امور خارجه خواهد بود.
در قسمتی از این برنامه به مسائل مربوط به سی‌ و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در این هفته در تهران برگزار شد پرداخته می شود.
در این کنفرانس که ۳۵۰ مهمان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور اسلامی داشت ابعاد، راهکارها و الزامات وحدت اسلامی، چالش‌ها و مشکلات راه‌های برونرفت از این چالش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
در قسمت دیگری از برنامه «رو در رو» به دشمنان جهان اسلام پرداخته خواهد شد، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی که در دهه‌های اخیر تلاش گسترده‌ای را برای تنش‌سازی و اختلاف‌افکنی در جهان اسلام آغاز کردند و در این راه از تمایزات مذهبی، قومی، زبانی، جغرافیایی و سیاسی برای دسترسی به اهداف شوم خود بهره‌گرفتند.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و با اجرای مراد عنادی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است.
فراهنگ**خ.ع ** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


صدا و سیما


رو در رو


منوچهر متکی

نظرات بسته شده است.