از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75539

47 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پارلمانی خطرنگار، «علی پروین» در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش، اظهار داشت: «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی داشته است، اما متاسفانه این قانون باید اجرا شود. فکر می کنم تا بعد از […]

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار پارلمانی خطرنگار، «علی پروین» در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش، اظهار داشت: «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی داشته است، اما متاسفانه این قانون باید اجرا شود. فکر می کنم تا بعد از جام ملت‌های آسیا به ایشان فرصت دادند که استعفاء بدهد یا برود.
وی اضافه کرد: «حمیدرضا گرشاسبی» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته است که ایشان هم به دلیل همین قانون باید پست خود را ترک کند. به نظرم اگر نیروی جوان در مدیریت به کار گرفته شود خوب است، نیرویی که دنبال کار بدود نه این که ۱۰ نفر بدوند و ایشان فقط دستور بدهد.
پروین درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز اظهار داشت: چندین سال است که واگذاری دو باشگاه سرخابی مطرح است، ولی هر بار که این مسئله تا لحظه آخر پیش می رود، نامه ای از سوی مجلس، دولت یا قوه قضائیه جلوی این واگذاری را می گیرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این بار تصمیم مسئولان برای واگذاری دو باشگاه جدی است، یادآور شد: این واگذاری به نفع دولت و وزارت ورزش است، چرا که در حال حاضر وزارت ورزش سالانه مجبور به تزریق اعتبارات هنگفتی به این دو باشگاه است و اگر این واگذاری صورت گیرد، هم به نفع دولت و هم به نفع دو باشگاه خواهد بود. ضمن اینکه پاسخگویی بخش خصوصی نیز در صورت واگذاری این دو باشگاه نمایان خواهد شد.
پروین در پاسخ به این سئوال که آیا نگران نیستید پرسپولیس به سرنوشت کارخانجاتی مثل نیشکر هفت تپه دچار شود؟ گفت: ماهیت پرسپولیس با این کارخانجات و شرکت ها کاملا متفاوت است.
وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نهایتا ۵۰ کارمند دارد، ضمن اینکه اسپانسرها و حامیان مالی از باشگاه حمایت می کنند و اجازه نمی دهند سرنوشتی مانند کارخانجات نامبرده نصیب پرسپولیس شود.
علی پروین سرمربی سابق و پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس امروز راهی مجلس شورای اسلامی شد و با معاون کمیسیون قضایی مجلس در مورد وضعیت «علی اکبریان» پیشکسوت فوتبال که در زندان به سر می‌برد صحبت کرد.
سیام**۹۱۲۱**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


پروین

نظرات بسته شده است.