از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75537

69 بازدید

به گزارش خطرنگار، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این همایش سه روزه گفت: ۸۰ ایده جدید در حوزه نخل و خرما به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که پس از ارائه و داوری آنها ۶ ایده بعنوان ایده برتر انتخاب می شود.محمد رضا بحرانی افزود: رویداد کارآفرینی نخل و خرما با هدف […]

به گزارش خطرنگار، رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در این همایش سه روزه گفت: ۸۰ ایده جدید در حوزه نخل و خرما به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که پس از ارائه و داوری آنها ۶ ایده بعنوان ایده برتر انتخاب می شود.
محمد رضا بحرانی افزود: رویداد کارآفرینی نخل و خرما با هدف شناسایی و حمایت از ایده های جدید در زمینه نخل و خرما برگزارشده است.
وی بیان کرد: ایده های ارایه شده شامل زمینه های مختلف نخلداری از جمله کاشت، داشت، برداشت تا بسته بندی صادرات است.
بحرانی درخصوص حمایت از ایده های برتر گفت: به ایده های برتر اول تا سوم به ترتیب ۲۵ ،۲۰ و ۱۵ میلیون ریال و۶ ایده برتر نیز مورد حمایت شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار می گیرند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر یادآورشد: بهبود وضعیت بازار خرما نیازمند حرکت در مسیر نوآوری و خلاقیت است و به این وسیله
می ‌توان اشتغال ‌زایی و فروش محصول را افزایش داد.
بحرانی افزود: هماهنگی و تعامل صنایع و بنگاههای اقتصادی با دانشگاه‌ها می ‌تواند گام مثبتی در حوزه توسعه بخش‌های مختلف باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: امید می رود این رویداد آغازگر خوبی برای استفاده از فرصت‌های موجود در زمینه نخل و خرما بعنوان محصول استراتژیک این استان باشد.
بحرانی عنوان کرد: با وجود ۶ میلیون اصله نخل در استان بوشهر سالانه ۱۶۰ هزار تن محصول تولید می ‌شود که با برنامه ‌ریزی علمی می‌ توان میزان فروش محصول را افزایش داد.
عضو هیات علمی رشته کشاورزی دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: شمار زیادی از خانواده های این استان با فعالیت در زمینه های مختلف تولید، بسته بندی، فرآوری و صادرات در این بخش درآمد کسب می کنند.
مجید قربانی افزود: دانشگاه پیام نور در راستای توسعه علمی در بخش نخل و خرما این رویداد را که شامل کارگاه های آموزشی پرورش ایده ابتدایی که قابلیت تبدیل شدن به اشتغال را دارد برنامه ریزی و اجرا کرده است.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری استارت‌ آپ خلق محصول نیست بلکه آغاز گر راه برای ایجاد اشتغال است.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


همایش


نخل


بوشهر

نظرات بسته شده است.