از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75535

90 بازدید

احمد حسین زادگان روز سه شنبه در پایان برنامه ملاقات مردمی با بیش از ۱۵۰ ارباب رجوع در جمع خبرنگاران گفت: مشکل اشتغال و درخواست تسهیلات مهمترین و محوری ترین درخواست مراجعه کنندگان است.او تکریم ارباب رجوع و کارگشایی امور مردم را یک وظیفه همیشگی و اصلی مدیران دانست و افزود: همه مدیران باید تلاش […]

احمد حسین زادگان روز سه شنبه در پایان برنامه ملاقات مردمی با بیش از ۱۵۰ ارباب رجوع در جمع خبرنگاران گفت: مشکل اشتغال و درخواست تسهیلات مهمترین و محوری ترین درخواست مراجعه کنندگان است.
او تکریم ارباب رجوع و کارگشایی امور مردم را یک وظیفه همیشگی و اصلی مدیران دانست و افزود: همه مدیران باید تلاش کنند تا با برگزاری برنامه ملاقات مردمی در جریان درخواست ها و مشکلات مردم قرار گرفته و در مسیر حل مشکلات پیگیری نمایند.
سرپرست استانداری مازندران تاکید کرد که برگزاری برنامه های ملاقات عمومی بسیار خوب و راهگشاست و شرایط روبرو شدن بدون واسطه مردم با مسئولین را فراهم می کند.
حسین زادگان در پایان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه مدیران و مسئولان باید با تلاش شبانه روزی به گونه ای عمل نمایند تا مردم عزیزمان طعم شیرین خدمت را بچشند و خود را برای برگزاری برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آماده نمایند.
قابل ذکر است که برنامه ملاقات مردمی سرپرست استانداری مازندران که حدود پنج ساعت به طول انجامید، بیش از ۱۵۰ نفر از مراجعه کنندگان از مناطق مختلف استان به صورت مستقیم با وی دیدار کردند و مسائل، مشکلات و درخواست آنان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات به دستگاههای اجرایی مرتبط صادر شد.
احمد حسین زادگان از آبان ماه امسال با انتخاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به سمت وزارت راه و شهرسازی، سرپرست استانداری مازندران شده است.
/۱۸۹۹/۷۳۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


ملاقات مردمی


استانداری


مازندران

نظرات بسته شده است.