از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75532

72 بازدید

به گزارش خطرنگار، عباس جمشیدی روزسه شنبه در نشست هم اندیشی با احزاب و تشکل های سیاسی بوشهر افزود: احزاب ، معتمدان، نماینده افکارعمومی و زبان گویای مردم هستند و باتوجه به فضای باز سیاسی که هر فرد، گروه و یا جریانی که همسو با اهداف نظام و قانون باشد، می تواند مواضع خود را […]

به گزارش خطرنگار، عباس جمشیدی روزسه شنبه در نشست هم اندیشی با احزاب و تشکل های سیاسی بوشهر افزود: احزاب ، معتمدان، نماینده افکارعمومی و زبان گویای مردم هستند و باتوجه به فضای باز سیاسی که هر فرد، گروه و یا جریانی که همسو با اهداف نظام و قانون باشد، می تواند مواضع خود را بیان کند باید از این فرصت استفاده کرد و تاکنون نیز عملکرد دولت حاکی ازحفظ و صیانت این مهم بوده است.
وی بیان کرد: وجود برخی نارضایتی‌ ها از شرایط در همه دولت‌ها و کشورها امری طبیعی است اما در شرایط کنونی کشور، دولت بیش از هر زمان نیاز به حمایت همه قوا و گروه‌های سیاسی دارد.
فرماندار بوشهر با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، تاکید کرد: در این شرایط اتحاد و همدلی مردم، گروه ها و احزاب کمک می کند کشور از این فراز و فرود به سلامت عبور کند.
وی با بیان اینکه وحدت احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه کشور نقش اساسی دارد، اظهار کرد: تقویت احزاب سیاسی باعث می ‌شود تا ارتباط بین مسئولان و دستگاه‌ها با مردم نزدیک‌ تر و روان تر شود.
جمشیدی تصریح کرد: بر این اساس همه افراد جامعه از هر قوم و مذهبی و یا هر پست و مقامی که دارند، بایستی با درک شرایط، برای تحقق این نیازها تلاش کنند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


احزاب


فرمانداری


بوشهر

نظرات بسته شده است.