از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75531

77 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، مسلم معین روز سه شنبه در نشست خبری نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه، این همایش طی روزهای ۸ تا ۱۰ آذرماه جاری در چهار محور برگزار می شود افزود: نخستین محور یک رویداد رقابتی است که ۹۶ تیم سه نفره از ۳۲ استان […]

به گزارش خبرنگار گروه علمی خطرنگار، مسلم معین روز سه شنبه در نشست خبری نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه، این همایش طی روزهای ۸ تا ۱۰ آذرماه جاری در چهار محور برگزار می شود افزود: نخستین محور یک رویداد رقابتی است که ۹۶ تیم سه نفره از ۳۲ استان سراسر کشور با موضوع از پیش تعیین نشده که توسط رئیس سازمان بسیج ابلاغ خواهد شد در سه رشته نرم افزار تلفن همراه، بازی‌های تلفن همراه و انیمیشن‌های کوتاه دو بعدی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
وی ادامه داد: این رویداد ۸ آذرماه با حضور رئیس سازمان بسیج همراه است آغاز و تا ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت و در طول این برنامه شخصیت های فعال در این حوزه از این مسابقه بازدید خواهند داشت و در نهایت از سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل می شود.
معین با برگزاری گردهمایی در روز دهم آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و ۱۸ الی ۲۱:۳۰ در دو بخش مجزا را دومین محور نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج نام برد و گفت: در این برنامه که از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می شود حدود یکهزار نفر از فعالان بسیجی فضای مجازی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج همچنین ادامه داد: در این آئین از محصولات و تولیدات مختلف از قرارگاه فضای مجازی بسیج رونمایی خواهد شد.
وی در ادامه برگزاری آئین اختتامیه در سالن بصیرت لانه جاسوسی روز نهم آذر را یکی دیگر از بخش های نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج عنوان کرد و گفت: در این آئین از ۹ تیم برگزیده رویداد در سه رشته آپ، گیم و انیمیشن، چهره سال فضای ‌مجازی، فعالان برگزیده سال ۱۳۹۷ سازمان فضای مجازی بسیج و دو خانواده گرانقدر شهید تقدیر می شود.
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج همچنین با اشاره به اینکه، در حاشیه این همایش، نمایشگاه بزرگ دستاوردهای فضای مجازی بسیج هم بر پا خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه ۱۴ غرفه در ۱۴ حوزه مختلف به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
معین در ادامه همچنین از رونمایی از بازی ‘ تابستان سیاه’ در حاشیه برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج بعنوان یکی از بازی های مهیج مرتبط با وقایع و ترورهای شخصیت ها و بزرگان انقلاب اسلامی از سوی منافقان در دهه ۶۰ خبر داد.
وی همچنین تصریح کرد: در این همایش همچنین از سامانه آموزش مجازی بسیج بعنوان یک سامانه ویژه طراحی شده از سوی بسیج با قابلیت برگزاری کلاس‌های مجازی، دوره‌های تخصصی و ارتباطات مجازی در سراسر کشور و همچنین انجمن مدرسان فضای مجازی رونمایی می شود.
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج در آذرماه جاری، هدف از برگزاری این همایش را شناسایی، حمایت و استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای فعال بسیجی در حوزه فضای مجازی عنوان کرد.
معین در ادامه در خصوص نحوه حمایت بسیج از استعدادهای موجود در فضای مجازی و فناوری های ارتباطات و اطلاعات گفت:در واقع چنین همایش هایی در واقع یک نهضت تولید محتوا است که می تواند در حوزه های مختلف از جمله جریان سازی رسانه ای مثبت مورد استفاده قرار گیرد.
وی همچنین گفت: سازمان فضای مجازی بسیج متشکل از معاونت ها و مراکز تخصصی سازمانی است و به طور حتم افراد دارای ظرفیت و استعداد لازم در این بخش شناسایی و در مراکز مرتبط بکار گرفته خواهند شد.
علمی ** ۱۸۳۶ **۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی


معین

نظرات بسته شده است.