از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75529

84 بازدید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، محمد مهدی طهرانچی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای) اظهار کرد: طرح پایش بر پایان نامه و رساله اولویت دارد است ، در حال حاضر بیشتر دانشگاه ها با فروش داده کسب درآمد می کنند و دریافت شهریه را در مرحله […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، محمد مهدی طهرانچی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای) اظهار کرد: طرح پایش بر پایان نامه و رساله اولویت دارد است ، در حال حاضر بیشتر دانشگاه ها با فروش داده کسب درآمد می کنند و دریافت شهریه را در مرحله پس از داده قرار می دهند.
وی با بیان اینکه ایجاد شبکه تحقیق برای دانشگاه آزاد اهمیت بسیاری دارد ، افزود: در زمان حاضر شبکه تحقیق بر اساس پشتوانه نرم‌افزاری ایجاد شده که می تواند تمامی استادان و دانشجویان سراسر کشور را به یکدیگر متصل کند.
رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به جایگاه مناسب ایران در رشد آموزش عالی گفت: ایران در جایگاه پنجم قرار گرفته و با اثبات شرط کارآمدی می تواند تا سال ۲۰۲۰ در میان ۱۰ کشور برتر جهان از این لحاظ قرار گیرد.
طهرانچی معتقد است دستیابی به اقتصاد دانش بنیان را وابسته به ۶ نکته دانست و گفت: در وهله اول حرکت در اقتصاد دانش‌بنیان دسترسی گسترده به آموزش عالی است.
وی خاطرنشان کرد: تحقیق در علوم مهندسی و تجاری سازی از دیگر ارکان اقتصاد دانش بنیان است که هرکدام از این ارکان مقوله خاص خودشان را دارند.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: طی یک سال ۴۰۰ هزار واحد پژوهش انجام شده که علاوه بر پرداخت هزینه ها، وقت بسیاری نیز صرف آن می شود، از این رو دانشگاه آزاد کنترل کاربردی بودن نتیجه پژوهش ها را مد نظر دارد.
**۹۴۹۱**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه آزاد


محمد مهدی طهرانچی


طرح پایش

نظرات بسته شده است.