از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75514

112 بازدید

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خطرنگار، مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است.
این سریال ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد.
تهران، کاشان و قزوین از جمله شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است .
پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
طراحی صحنه این مجموعه را داریوش پیرو و طراح لباس را ژاله زکی‌زاده به عهده دارند. مجید اسکندری طراح گریم مجموعه بانوی عمارت است و محسن چاوشی تیتراژ این سریال را خوانده است.
مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و ۱۴ بعد از ظهر روز بعد بازپخش خواهد شد.
فرانگ**خ.ع** ۹۰۵۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


سریال


شبکه سوم


بانوی عمارت

نظرات بسته شده است.