از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75482

111 بازدید

به گزارش خطرنگار، نمایشگاه بین‌المللی ایده‌های دفاعی پاکستان همه ساله از سوی ارتش پاکستان برگزار می‌شود و در نمایشگاه امسال، ۲۶۲ هیات بلندپایه از ۵۲ کشور جهان حضور می یابند.جمهوری خلق چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، پاکستان، لهستان، روسیه، کره جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و ایالات متحده آمریکا از کشورهایی هستند […]

به گزارش خطرنگار، نمایشگاه بین‌المللی ایده‌های دفاعی پاکستان همه ساله از سوی ارتش پاکستان برگزار می‌شود و در نمایشگاه امسال، ۲۶۲ هیات بلندپایه از ۵۲ کشور جهان حضور می یابند.
جمهوری خلق چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، پاکستان، لهستان، روسیه، کره جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و ایالات متحده آمریکا از کشورهایی هستند که تولیدات دفاعی خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
در این نمایشگاه ۵۲۲ کارخانه تولیدات تجهیزات دفاعی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند که ۳۲۱ کارخانه به کشورهای خارجی و ۲۰۱ کارخانه به پاکستان تعلق دارد.
امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز که روز گذشته در راس یک هیات بلندپایه نظامی ایران به دعوت ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان برای شرکت در این نمایشگاه به کراچی سفر کرده است، با حضور در این نمایشگاه از بخش های مختلف آن دیدار کرد.
«احمد محمدی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی و اعضای هیات ایرانی مستقر در پاکستان نیز دریادار سیاری را در این نمایشگاه همراهی کردند.
دو روز نخست این نمایشگاه چهار روزه به بازدید نمایندگان کشورهای دیگر، بازرگانان و تاجران و هیات های اعزامی از کشورها اختصاص یافته است.
در این نمایشگاه بین المللی همچنین در خصوص موضوعات «محیط زیست جهانی و منطقه ای و نقش جنگ های هیبریدی» تبادل نظر شده و کارشناسان پاکستانی و دیگر کشورهای جهان نیز مقالات علمی خود را در این مورد موضوعات ارائه می دهند.
از نکات قابل توجه در این نمایشگاه، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع دفاع زمینی، دریایی و حمل و نقل هوایی از سوی نیروهای ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی پاکستان است.
آساق**۶۱۲۵**۱۳۳۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


نمایشگاه بین المللی


ایده های دفاعی


کراچی پاکستان

نظرات بسته شده است.