از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75441

95 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، در حالی که اکران جهانی فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در سینماهای جهان مدت‌ها است آغاز شده، نسخه غیرقانونی این فیلم همراه با زیرنویس فارسی در اینترنت و از طریق سایت‌های مختلف عرضه شده است.این فیلم با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم در […]

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، در حالی که اکران جهانی فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در سینماهای جهان مدت‌ها است آغاز شده، نسخه غیرقانونی این فیلم همراه با زیرنویس فارسی در اینترنت و از طریق سایت‌های مختلف عرضه شده است.
این فیلم با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم در اسپانیا ساخته شده و توسط شرکت ممنتو پخش جهانی شده است.
حالا روابط عمومی فیلم «همه می‌دانند» در متن ارسالی آورده است: «متاسفانه نسخه‌ای از فیلم «همه می‌دانند» در فضای مجازی منتشر شده است.
با توجه به آنکه هنوز فیلم در بسیاری از کشورها به روی پرده نرفته و در حال حاضر نیز نمایش آن در بعضی از کشورها ادامه دارد، انتشار غیر قانونی این فیلم روند اکران آن را دچار آسیب خواهد کرد. به همین خاطر انتشار و کپی این فیلم تا پیش از پایان اکران‌های سایر کشورها مورد رضایت تهیه کنندگان نیست. لازم به ذکر است موارد نقض کپی‌رایت مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.»
اصغر فرهادی چندی پیش در حاشیه‌ جشنواره‌ فیلم آنتالیا گفته بود امکان نمایش این فیلم در ایران به سبب پوشش بازیگران وجود ندارد.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


فرهادی


همه می دانند

نظرات بسته شده است.