از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75419

79 بازدید

به گزارش بامداد سه شنبه خطرنگار، به نقل از رویترز، یک کمیته مشورتی فیفا در گزارشی گفت که ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه نقض کننده اصول اخلاقی این سازمان است که بر پایان دادن به تبعیض بر مبنای جنسیت تاکید دارد.این کمیته فیفا ضمن تقدیر از اقدام ایران در حضور زنان در پخش زنده […]

به گزارش بامداد سه شنبه خطرنگار، به نقل از رویترز، یک کمیته مشورتی فیفا در گزارشی گفت که ممنوعیت ورود زنان ایرانی به ورزشگاه نقض کننده اصول اخلاقی این سازمان است که بر پایان دادن به تبعیض بر مبنای جنسیت تاکید دارد.
این کمیته فیفا ضمن تقدیر از اقدام ایران در حضور زنان در پخش زنده مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا، افزود: اما این تصمیم های مقطعی به منزله پایان رسمی این ممنوعیت نیست.
این کمیته در گزارش خود تاکید کرد که فیفا باید به صورت شفاف یک جدول زمانی برای ایران تعیین کند تا این کشور خود را با انتظارات فیفا در این زمینه تطبیق دهد.
کمیته فیفا همچنین تاکید کرد که این سازمان باید در صورت عدم انطباق ایران با این انتظارات، درباره محرومیت های احتمالی در این رابطه هشدار دهد.
به گزارش خطرنگار، پیشتر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور هواداران زن در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن تمجید کردند.
حدود ۸۰۰ تماشاگر زن روز ۱۹ آذر ماه امسال، بازی پرسپولیس و کاشیما ژاپن را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کردند.
شبد**۹۴۱۶**۹۱۲۲

انتهای پیام /*


سیاسی


حضور زنان در ورزشگاه


فیفا


ایران

نظرات بسته شده است.