از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75396

103 بازدید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره مشاهیر کُرد ضمن یادآوری اهمیت برگزاری همایش ها و کنگره های بین المللی مختلف در استان اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره مشاهیر کُرد یک کار نمایشی و صوری نیست بلکه این کنگره باید با شکوه هر چه تمامتر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره مشاهیر کُرد ضمن یادآوری اهمیت برگزاری همایش ها و کنگره های بین المللی مختلف در استان اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره مشاهیر کُرد یک کار نمایشی و صوری نیست بلکه این کنگره باید با شکوه هر چه تمامتر و در سطح بین المللی برگزار شود.
وی با بیان اینکه این کنگره نباید تنها در سطح ایران برگزار شود و شامل همه کُردهای ساکن در هر نقطه از جهان شود به سیاست گذاران کنگره توصیه کرد: افرادی که در این کنگره معرفی می شوند باید چهره های مهم و دارای وجاهت و مقبولیت همه احاد قوم کُرد باشند.
مرادنیا افزود: در راستای برگزاری مطلوب کنگره هر گونه کمکی صورت خواهد گرفت و در سطح کلان با مقامات تصمیم گیر کشور رایزنی می کنیم.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه محدویتی در دعوت از مهمانان کنگره وجود نخواهد داشت، یادآور شد: سعی خواهیم کرد در زمان برگزاری کنگره از حضور مقامات کشوری نیز بهره مند شویم.
وی تاکید کرد: برگزاری کنگره مشاهیر کُرد می تواند نقشی بسیار مهم در زدودن ذهنیت های منفی از کردستان داشته باشد.
کنگره مشاهیر کرد، در ششم اردیبهشت سال آینده برگزار می شود و هم اکنون کمیته های مرتبط با کنگره تشکیل شده است.
۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


مشاهیر


کنگره


استاندار کردستان

نظرات بسته شده است.