از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75394

52 بازدید

به گزارش خطرنگار، عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در نشست صمیمی با کارکنان بسیجی استانداری با عنوان بسیج و روایتگری خاطرات دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیج افزود: قبل از تحریم ها سیاست گذاری و سیستم بودجه ای کشور به گونه ای بود که ۹۰ درصد روی نفت برنامه ریزی می شد ولی امسال این میزان […]

به گزارش خطرنگار، عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در نشست صمیمی با کارکنان بسیجی استانداری با عنوان بسیج و روایتگری خاطرات دفاع مقدس با گرامیداشت هفته بسیج افزود: قبل از تحریم ها سیاست گذاری و سیستم بودجه ای کشور به گونه ای بود که ۹۰ درصد روی نفت برنامه ریزی می شد ولی امسال این میزان به ۲۷ درصد رسیده است.
وی ادامه داد: در البرز نیز با تفکر بسیجی باید در کنار یکدیگر و در سایه تعامل و هم افزایی برای رشد و آبادانی استان اقدام کنیم.
شهبازی گفت: خاطراتی که بیان شد، یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگانی بود که برای دفاع از میهن اسلامی دلاورانه از جان و مال خود گذشتند تا حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان نرسد.
وی افزود: از تمام کسانی که حماسه آفریدند قدردانیم ولی در این رابطه آزادگان سرفراز نیز رنج های بزرگی را متحمل شدند که شاید هیچ یک از ما تاب تحمل آنها را نداشته باشیم.
شهبازی با اشاره به وضعیت و مشکلات آوارگان جنگ تحمیلی، ادامه داد: برخی از آنان همچنان نیز در حال سازندگی و احیا زندگی از دست رفته خود هستند.
وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج باید در وسط میدان باشد تا فضلیت های انقلاب زنده بماند، افزود: جنگ تمام شد ولی نگاه بسیجی ادامه دارد، در این رابطه اندیشه ای شکل گرفت که الگویی برای کشورهای منطقه شد.
سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: اکنون در عرصه های مختلف کشور بسیج کمک حال نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی گفت: بر این باور هستم که اکنون ۸۰ میلیون جمعیت کشور بسیجی هستند و در حوزه های مختلف برای رشد و آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند.
شهبازی با اشاره به اینکه مسئولان عالی رتبه نظام در حوزه های مختلف به پشتوانه این قدرت مردمی احساس اقتدار و سربلندی در منطقه می کنند، افزود: جمهوری اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه محسوب می شود و باعث نگرانی دشمنان است.
وی تاکید کرد: امید است با برادری، برابری و انسجام در راستای توسعه و آبادنی کشور و عرصه های مختلف بخصوص در جبه ای که اخیرا ایجاد شده، اقدام کرده و پیروز شویم.
۸۰۲۹/۶۹۹۳

انتهای پیام /*


سیاسی


استانداری


بسیج


البرز

نظرات بسته شده است.