از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75377

103 بازدید

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از حوزه هنری اردبیل ، تندیس جشنواره در بخش فیلم داستانی این رویداد هنری برای فیلم کوتاه ‘پیرمرد و دوچرخه’ به سلیم معزی از اردبیل رسید.فرشید سلامت تندیس جشنواره در بخش تیزر تلویزیونی برای تیزر ‘یادواره شهدای اردبیل’ را به دست آورد.همچنین دیپلم بخش فیلم مستند برای فیلم مستند ‘لالایی […]

به گزارش روز دوشنبه خطرنگار، از حوزه هنری اردبیل ، تندیس جشنواره در بخش فیلم داستانی این رویداد هنری برای فیلم کوتاه ‘پیرمرد و دوچرخه’ به سلیم معزی از اردبیل رسید.
فرشید سلامت تندیس جشنواره در بخش تیزر تلویزیونی برای تیزر ‘یادواره شهدای اردبیل’ را به دست آورد.
همچنین دیپلم بخش فیلم مستند برای فیلم مستند ‘لالایی بر فراز کوه های برفگیر’ به حسن قهرمانی از اردبیل رسید.
دیپلم افتخار بخش انیمیشن به خاطر انیمیشن ‘دست های کوچک دعا’ ازآن مهدی خروشی و دیپلم افتخار بخش موسیقی به خاطر آلبوم ‘مسافر’ به سعید قربانی رسید.
جایزه ویژه دبیر جشنواره در بخش عکس را هم رضا عیسی پور از اردبیل برای عکس مدافعان حرم کسب کرد.
در این جشنواره هنرمندان سراسر کشور هزار و ۳۰۰ اثر در رشته های هنری و هنرهای نمایشی ، هنرهای تجسمی و سنتی، موسیقی و سرود، سینمایی، رادیویی، تلویزیونی، تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ارسال کرده بودند.
از مجموع این آثار ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت و با انتخاب هیات داوران تعدادی از این آثار برگزیده شدند که طی آن هنرمندان اردبیلی در بخش های مختلف جشنواره درخشیدند.
اختتامیه این جشنواره جمعه دوم آذر ماه ۱۳۹۷ در سالن همایش‌ های شرکت گاز بندرعباس برگزار و از ۴۴ هنرمند برگزیده این جشنواره که ۶ نفر از آنها اردبیلی بودند تجلیل شد.
۷۱۱۷/۶۰۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


حوزه هنری


اردبیل


جشنواره

نظرات بسته شده است.