از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75372

120 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در دیدار استاندار اصفهان افزود: بنده هیچگاه مخالف یا موافق استانداران نبوده ام و همواره از آنها حمایت کرده ام. وی خطاب به عباس رضایی استاندار جدید اصفهان تصریح […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در دیدار استاندار اصفهان افزود: بنده هیچگاه مخالف یا موافق استانداران نبوده ام و همواره از آنها حمایت کرده ام.
وی خطاب به عباس رضایی استاندار جدید اصفهان تصریح کرد: بنده موافق انتخاب شما برای استانداری نبودم و معتقدم افراد دیگری وجود داشتند که بر مسائل استان اصفهان آگاه بودند و در صورت انتصاب، امورات استان معطل نمی ماند.
امام جمعه اصفهان در عین حال اضافه کرد: احترام و همکاری با استاندار که به صورت رسمی توسط دولت انتخاب شده، امری ضروری است.
آیت الله طباطبایی نژاد اظهارداشت: موافق انتخاب استاندار بومی هستم اما مشخص است که دولت بنایی بر انتخاب استاندار بومی ندارد.
وی بابیان اینکه کینه کسی را به دل ندارم و استاندار اصفهان مربوط به جمهوری اسلامی و همکاری با شخص استاندار، لازم است، افزود: اصفهان استانی پهناور و دارای ظرفیت‌های فراوانی است که استانداران باید به خوبی بر ظرفیت ها و اولویت های استان تسلط داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وعده های دولت درباره برطرف شدن بحران آب در این استان بیان کرد: من پیش از این به آقای روحانی، رئیس جمهور گفتم که اصفهان به چیزی جز آب نیاز ندارد.
وی ادامه داد: هر چند همه استانداران تلاش کردند تا موضوع آب را ساماندهی کنند اما تنها آقای مهرعلیزاده توانست قدم ‌های مؤثری در این زمینه بردارد.
آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: مرحوم آقای هاشمی قبلاً گفته بود که پس از تأمین آب برای اصفهان، آب به یزد برود اما آقای خاتمی بدون تأمین آب برای اصفهان، انتقال آب به یزد را انجام داد، البته امروز انتظار می‌ رود که تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ بدون درنگ انجام شود.
وی با انتقاد از عملیاتی نشدن وعده های دولت در تحقق حقابه ها اظهارداشت: ساماندهی مسیر زاینده رود باید مد نظر مسئولان استان باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برای ساماندهی وضعیت آب در استان اصفهان و اختصاص آب کشاورزی می توان طرح های مختلفی را اجرا کرد، افزود: متأسفانه بسیاری از طرح ها در دولت و مجلس شورای اسلامی تصویب نمی شود زیرا اصفهان را استانی برخوردار می دانند و از نیازهای این استان آگاهی ندارند.
در ابتدای این دیدار استاندار جدید اصفهان با ابلاغ پیام ریاست جمهوری به امام جمعه اصفهان اظهارداشت: موضوع آب مهم ترین مساله استان است و بنده به آقای روحانی گفته ام که اگر موضوع آب در اصفهان حل شود، امید در اصفهان جاری می شود.
عباس رضایی با بیان اینکه امیدواریم با همدلی و همیاری، مسائل و مشکلات استان را ساماندهی کنیم، بیان کرد: اصفهان از پل غدیر تا پل شهرستان نیست و مشکلات همه مناطق استان و شهر اصفهان باید رسیدگی شود.
استاندار اصفهان با اشاره به بازرسی میدانی از مسیر رودخانه زاینده رود گفت: تمامی بندهای مصوبه شورای عالی آب باید به صورت کامل اجرایی و برداشت های بی رویه از رودخانه زاینده رود باید متوقف شود.
وی افزود: همچنین باید صدای واحدی در استان اصفهان از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دولتی نسبت به اختصاص آب در استان شنیده شود.
رضایی اضافه کرد: ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود بدون شک به صورت کامل اجرایی می شود.
عباس رضایی، چهارشنبه گذشته با رای اعتماد هیات وزیران به عنوان استاندار اصفهان تعیین شد.
عباس رضایی دارای دکترای ایمنی شناسی پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.
وی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال های ۷۶ تا ۸۴ ، استاندار اسبق چهارمحال و بختیاری و معاون سیاسی اسبق استانداری زنجان بوده است.
پیش از این محسن مهرعلیزاده از آبان سال ۹۶ مسئولیت استانداری اصفهان را برعهده داشت اما بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان با ۶۲ سال سن مشمول این قانون شد و مسئولیت خود را به رضایی واگذار کرد.
محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان از ۲۶ آبان سالجاری تا تعیین استاندار جدید، سرپرستی استانداری را بر عهده داشت.
۲۰۹۳/۶۰۲۶/

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه اصفهان


استاندار اصفهان


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد

نظرات بسته شده است.