از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75353

102 بازدید

به گزارش خطرنگار، در مرحله مقدماتی که دوشنبه در سالن خانه بسکتبال شیراز پایان یافت، تیم های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، خوزستان، اصفهان، کردستان و همدان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.در سایر دیدار های برگزار شده، تیم فارس، ۷۴ بر ۶۰ از سد تیم مازندران گذشت، تهران ۶۴ بر ۱۲ چهارمحال و […]

به گزارش خطرنگار، در مرحله مقدماتی که دوشنبه در سالن خانه بسکتبال شیراز پایان یافت، تیم های فارس، تهران، خراسان رضوی، بوشهر، خوزستان، اصفهان، کردستان و همدان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
در سایر دیدار های برگزار شده، تیم فارس، ۷۴ بر ۶۰ از سد تیم مازندران گذشت، تهران ۶۴ بر ۱۲ چهارمحال و بختیاری را شکست داد، بوشهر ۲۳ بر ۴۹ مغلوب هرمزگان شد و همدان هم ۳۱ بر ۲۲ گیلان را پشت سر گذاشت .
همچنین، تیم خوزستان با نتیجه ۳۹ بر ۲۴ گلستان را مغلوب کرد، کرمان ۶۹ بر ۴۷ از خراسان رضوی شکست خورد و کردستان هم ۲۵ بر ۲۰ از سد تیم یزد گذشت.
این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی از فردا ( سه شنبه ) دنبال می شود و در یک بازی حساس تیم فارس به مصاف تیم تهران می رود .
نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در ۲۹ رشته برای دختران و ۳۹ رشته برای پسران هم اینک در استان های مختلف در حال برگزاری است.
شیراز میزبان هندبال و بسکتبال دختران زیر ۱۴ سال المپیاد کشور است.
۷۳۶۸/ ۲۰۲۷

انتهای پیام /*


ورزش


بسکتبال


المپیاد دختران


ورزش بانوان

نظرات بسته شده است.