از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75349

95 بازدید

به گزارش دوشنبه شب خطرنگار، «گراب مایر» وابسته تجاری اتریش در سفارت این کشور در تهران بان توصیه به شرکت‌های اتریشی برای حفظ و تقویت تعاملات تجاری با ایران تأکید کرد: این کشور با وجود تحریم‌های آمریکا، دارای امکانات بسیاری برای همکاری‌های تجاری است.وی گفت: شرکت‌های ایرانی و اتریشی بدون شک روش‌های قانونی و مبتکرانه‌ای […]

به گزارش دوشنبه شب خطرنگار، «گراب مایر» وابسته تجاری اتریش در سفارت این کشور در تهران بان توصیه به شرکت‌های اتریشی برای حفظ و تقویت تعاملات تجاری با ایران تأکید کرد: این کشور با وجود تحریم‌های آمریکا، دارای امکانات بسیاری برای همکاری‌های تجاری است.
وی گفت: شرکت‌های ایرانی و اتریشی بدون شک روش‌های قانونی و مبتکرانه‌ای را برای تداوم همکاری پیدا خواهند کرد.
در این نشست همچنین آخرین وضعیت منطقه خاورمیانه، فرصت‌ها و چالش‌های اقتصادی موجود مورد بررسی قرار گرفت.
ویژگی بازار ایران درحالی مورد توجه فعالان اقتصادی اتریش قرار گرفته است که بعد از خروج یک‌جانبه آمریکا از توافق هسته‌ای در اردیبهشت‌ماه گذشته، اتحادیه اروپا، روسیه و چین ضمن اعلام پایبندی به این توافق اعلام کردند که از مبادلات تجاری شرکت‌های خود با ایران حمایت می‌کنند.
اتحادیه اروپا با فعال کردن قانون مسدودسازی در قبال اقدام آمریکا، اعلام کرده که سازوکار مالی ویژه‌ای را نیز برای ادامه تجارت ایران با جهان راه‌اندازی می‌کند.
در همین راستا، امروز سومین سمینار ‘همکاری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و اتحادیه اروپا’ با حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و ‘چهارمین دور گفتگوهای عالی‌رتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا’ با حضور سید عباس عراقچی و هلگا اشمید معاون سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.
مقام‌های کشورمان در هر دو نشست، بر ضرورت راه‌اندازی سریع‌تر سازوکار مالی ویژه اروپا برای مقابله با تحریم‌های آمریکا تأکید کردند.
شبد **هـ ن **۹۱۲۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


ایران


اتریش


همایش اقتصادی

نظرات بسته شده است.