از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75327

71 بازدید

به گزارش خطرنگار، زهرا ساعی روز دوشنبه اظهار داشت: ما در نشست شورای ملی خانواده که اوایل سال‌جاری با حضور رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، این موضوع را مطرح کردیم و آقای روحانی تاکید کرد که باید برای آن سرفصل آموزشی تعریف شود که در انتظار ارائه این سرفصل آموزشی هستیم.وی […]

به گزارش خطرنگار، زهرا ساعی روز دوشنبه اظهار داشت: ما در نشست شورای ملی خانواده که اوایل سال‌جاری با حضور رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، این موضوع را مطرح کردیم و آقای روحانی تاکید کرد که باید برای آن سرفصل آموزشی تعریف شود که در انتظار ارائه این سرفصل آموزشی هستیم.
وی افزود: ما هر چه جلوتر می‌رویم شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی نوظهور و پیچیده‌تری هستیم، زیرا نسل جوان باهوش‌تر شده و به فضای مجازی و وسایل ارتباط جمعی نوین دسترسی دارد که این موضوع به رشد آسیب‌های اجتماعی دامن‌زده و هجمه فرهنگی را شدیدتر کرده است.
نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس دهم گفت: بی‌تردید فرهنگ‌سازی برای برخورد صحیح با همنوع، مسوولیت‌پذیری و تعهد باید از مدارس آغاز شود، زیرا این زمان یک دوره طلایی ۱۲ ساله است که باید در کنار مباحث نظری، مجموعه ای از مهارت‌های زندگی نیز آموزش داده شود.
ساعی تاکید کرد: آموزش مهارت‌های زندگی سرفصل‌های مختلفی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی دارد، بنابراین باید نوع رفتار و تعامل فرد در هر یک از این بخش‌ها آموزش داده شود تا بتوان افرادی متعهد و اخلاق‌مدار را برای آینده تربیت کرد.
وی با بیان اینکه مدرسه کانون تمرکز سرمایه‌گذاری‌های کشور برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: اگر بخواهیم کشور را در حوزه فرهنگی، اجتماعی واکسینه کنیم، برنامه ریزی ها باید از مهد کودک‌ها و مدارس آغاز شود.
وی افزود: باید یک مقطع زمانی برای آن تعریف کنیم تا بتوانیم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نسل آتی فرهنگ‌سازی کنیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: تحقق این مهم مستلزم ارائه خدمات آموزشی صحیح در مدارس و مهد کودک‌هاست و نباید انتظار داشته باشیم که آموزش به افراد ۲۰ سال به بالا همان نتایج موفقیت‌آمیزی را که در مدارس به همراه دارد، داشته باشد.
۶۱۳۲/۵۱۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


نماینده مجلس


کمیسیون اجتماعی


زهرا ساعی

نظرات بسته شده است.