از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75326

64 بازدید

به گزارش شامگاه دوشنبه خبرنگار خطرنگار، این مرکز با هدف ترویج فعالیت های مذهبی و قرآنی با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از طلاب و مردم و با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افتتاح شد.مشاور رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم افتتاحیه در سخنانی با بیان اینکه افراط […]

به گزارش شامگاه دوشنبه خبرنگار خطرنگار، این مرکز با هدف ترویج فعالیت های مذهبی و قرآنی با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمعی از طلاب و مردم و با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افتتاح شد.
مشاور رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم افتتاحیه در سخنانی با بیان اینکه افراط و تفریط در اسلام نداریم گفت: علما، اساتید دانشگاه و کسانی که در راه ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت فعالیت می کنند باید آن چیزی که خدا و پیغمبر به مردم واجب کرده را به مردم یاد بدهند.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی با بیان اینکه پیغمبر اسلام ظرف مدت ۲۳ سال بصورت قطره چکانی درس هایی از دین خدا را به مردم آموخت افزود: نگاه و سخنان بدور از منطق و عدالت، نگاه تند و توبیخ دلهای مردم را از اسلام می رهاند و در این مسیر باید با زبانی آرام و با نگاه پر مهر و محبت گام برداشت.
وی با بیان اینکه امروز جامعه بشری نیازمند اخلاق و منش رسول خدا است اظهار داشت: زیبنده نظام اسلامی نیست که در برخی از شهرستان های کشور زندان های آن با ۳ برابر ظرفیت اداره می شود و باید برای اشاعه فرهنگ و اخلاق حضرت محمد (ص) اقدامات اساسی انجام داد تا در دل های مردم انقلابی ایجاد شود.
این کارشناس مسائل مذهبی با تمجید از اقدام آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری برای افتتاح این مرکز در تهران گفت: این شخصیت والا در سال های اخیر اقدامات مهمی انجام داد و در استان خوزستان که به لحاظ سیاسی و اقتصادی قلب ایران محسوب می شود توطئه های وهابیت و داعش را خنثی کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این سال های اخیر دشمنان اسلام و نظام سعی کردند که استان خوزستان را نا امن کنند که با اقدامات مناسب امام جمعه شهر اهواز این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شد.
حجت الاسلام ادیب یزدی خاطرنشان کرد: صدام خائن، وهابیت ملعون و سردمداران حجاز در این سال ها آرزو داشتند مرزهای کشور به ویژه استان خوزستان را نا امن کنند که با هوشیاری آیت الله جزایری و مردم این استان این توطئه ها خنثی شد و همچنین اجازه ندادند که تفکر داعش در این استان نفوذ پیدا کند.
تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


معارف


تهران


نشر

نظرات بسته شده است.