از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75299

135 بازدید

رحیم حب نقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: از این تعداد هفت نفر دانشجوی مقطع دکتری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی دانشگاه ارومیه مشغول تحصیل هستند.وی با بیان اینکه حامد غفاری فارسانی، رزگار حسن زاده، مهسا دریا دل، وحید مدانلو، امین یزدانی نژاد، محمد اسلامی و سونیا امینی […]

رحیم حب نقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، بیان کرد: از این تعداد هفت نفر دانشجوی مقطع دکتری و ۲ نفر در مقطع کارشناسی دانشگاه ارومیه مشغول تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه حامد غفاری فارسانی، رزگار حسن زاده، مهسا دریا دل، وحید مدانلو، امین یزدانی نژاد، محمد اسلامی و سونیا امینی از مقطع دکتری در لیست بنیاد ملی نخبگان جای گرفتند، افزود: رضا قره اوغلانی و زهرا اسماعیلی نیز از مقطع کارشناسی در این لیست قرار گرفتند.
وی افزود: وحید مدانلو، رزگار حسن زاده و حامد غفاری فارسانی در سال تحصیلی گذشته نیز مشمول جایزه تحصیلی بنیاد نخبگان شده بودند.
به گزارش خطرنگار، بنیاد ملی نخبگان سازمانی ایرانی است که به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان می‌پردازد؛ اساسنامه این سازمان در پانصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهم خردادماه ۱۳۸۴ تصویب شد و رییس این بنیاد معاون علمی و فن آوری رییس جمهوری است.
در حال حاضر ۸۱ دانشگاه جامع در کشور وجود دارد و دانشگاه ارومیه نیز یکی از دانشگاه های جامع بزرگ کشور محسوب می شود؛ بیش از ۱۳ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه ارومیه مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه در ۱۵ کیلومتری شهر ارومیه در جاده سرو واقع شده است.
۳۲۱۴/۷۱۲۹

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


بنیاد ملی نخبگان


دانشگاه ارومیه


دانشجو

نظرات بسته شده است.