از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75294

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، در این اجتماع بسیجیان ادارات، نهادها، اقشار ، دانش آموزان ، بانوان، جمعی از مسوولان و خانواده شهدا حضور داشتند. سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه دوشنبه در این آیین گفت: بسیج آماده حل مشکلات کشور در بخش های محتلف از جمله اقتصادی است . وی راه حل همه […]

به گزارش خطرنگار، ، در این اجتماع بسیجیان ادارات، نهادها، اقشار ، دانش آموزان ، بانوان، جمعی از مسوولان و خانواده شهدا حضور داشتند.
سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه دوشنبه در این آیین گفت: بسیج آماده حل مشکلات کشور در بخش های محتلف از جمله اقتصادی است .
وی راه حل همه مشکلات کشور را خود اتکایی خواند و گفت: در زمان رژیم گذشته که آمریکایی ها حکومت می کردند، جز فقر و فلاکت برای مردم ایران ثمری نداشت.
مقدسی گفت: جمعیت باسواد کشور در آن زمان بیش از ۲۵درصد نبود اما امروز بیش از ۹۵ درصد مردم باسواد بوده و بالای ۵۰درصد ظرفیت دانشگاه ها در اختیار بانوان است.
وی به رویارویی آمریکا با ایران در منطقه غرب آسیا هم اشاره کرده و گفت: علاوه بر شکست عوامل تروریستی در جنگ های نیابتی ، در چندمورد مانند دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس هم ضربه محکمی از نیروهای مسلح ایران دریافت کردند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به جنایات آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تجهیز و کمک به صدام برای حمله به ایران و صدور مجوز استفاده از سلاح شیمیایی ، راه اندازی کودتا و ناامنی در بخش هایی از کشور و تهاجم فرهنگی و ایجاد دوقطبی کاذب در کشور از جمله اقدامات آمریکاست.
وی گفت: پس از آنکه برنامه های استکبار علیه جمهوری اسلامی به نتیجه نرسید ، تهدید و تحریم اقتصادی را در دستور کار قرار دادند.
مقدسی به حضور ده ها هزار نفری بسیجیان در دیدار با رهبری در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: امروز تفکر بسیجی برای مردم مستضعف منطقه مانند عراق، سوریه ، یمن ، لبنان و فلسطین الگوی مقاومت شده است.
در این آیین برنامه های فرهنگی مانند اجرای سرود و تقدیر از بسجیان نمونه برگزار شد.
در شهرستان شاهرود ۱۱ گردان بسیجی سازماندهی شده است.
۱۰۲۳/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


اجتماع چهارهزار نفری


بسیجیان


شاهرود

نظرات بسته شده است.