از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75155

79 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، جعفر توان روز جمعه در حاشیه انتقال میز خدمت دستگاه های اجرایی به روستای پاپاله واقع در بخش کرفتو و استقرار در مسجد روستا به مناسبت هفته بسیج در جمع مردم اظهار داشت: این کار با هدف رفع مشکلات مردم و با حضور روسای ادارات انجام شده است.وی منظور از انتقال […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، جعفر توان روز جمعه در حاشیه انتقال میز خدمت دستگاه های اجرایی به روستای پاپاله واقع در بخش کرفتو و استقرار در مسجد روستا به مناسبت هفته بسیج در جمع مردم اظهار داشت: این کار با هدف رفع مشکلات مردم و با حضور روسای ادارات انجام شده است.
وی منظور از انتقال میز خدمت در قالب اردوی جهادی کارمندی را تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردم در حوزه های مختلف خدمت رسانی و افزایش محبوبیت و منزلت برای مسئولان نظام اداری کشور اعلام کرد.
توان افزود: امام راحل مردم را ولی نعمتان انقلاب دانستند و امروز بسیج کارمندی با استفاده از ظرفیت کارمندان بسیجی ادارات مصمم به تحقق و عینیت بخشیدن به گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.
وی هفته بسیج را فرصتی مناسب برای نشان دادن قابلیت های بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم دانست و تاکید کرد: انتقال میز خدمت ادارات به روستاهای محروم و برپایی اردوهای جهادی، ساخت مسکن محرومین و فعالیت های عمرانی جامعه از مهمترین برنامه های بسیجیان است.
فرماندار دیواندره یادآور شد: در این برنامه میز خدمت که به مرکزیت روستای پاپاله برپا شد مردم دیگر روستاهای بخش کرفتو نیز ضمن انعکاس مشکلات و مطالبات خود، از مسئولان شهرستان درخواست برطرف شدن آنها را کردند.
وی با اشاره به اینکه تلاش بسیج اقشار، خدمت تخصصی به مردم بخصوص روستاییان است، اضافه کرد: در واقع این رزمایش با هدف تکریم ارباب و رجوع، تسهیل امور مربوط به مردم، شناسایی مشکلات مناطق محروم و تمرکز خدمت رسانی به این مناطق و روستاهای کم برخوردار برگزار شده است.
توان با اشاره به خدمات دولت در این بخش گفت: ۶۸ درصد از راه های روستایی بخش کرفتو آسفالت شده و از ۵۳ روستای این بخش، ۴۷ روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.
شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهرسنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
۷۳۵۳/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


میز خدمت


هفته بسیج


فرماندار دیواندره

نظرات بسته شده است.