از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75062

141 بازدید

آرش لهونی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: پس از وقوع زلزله ۶٫۴ ریشتری در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه امشب ۱۲ تیم جمعیت هلال احمر استان برای ارزیابی میزان خسارت وارده عازم سرپل ذهاب شد.او گفت: تاکنون گزارشی از خسارات وارد شده توسط این تیم ها گزارش نشده است.زمین لرزه […]

آرش لهونی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: پس از وقوع زلزله ۶٫۴ ریشتری در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه امشب ۱۲ تیم جمعیت هلال احمر استان برای ارزیابی میزان خسارت وارده عازم سرپل ذهاب شد.
او گفت: تاکنون گزارشی از خسارات وارد شده توسط این تیم ها گزارش نشده است.
زمین لرزه ای به بزرگی ۶٫۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه شب شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
به گزارش خطرنگار، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه ۳۱ ثانیه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصرشیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب و ۱۲۷ کیلومتری کرمانشاه رخ داده است.
این زلزله به حدی شدید بود در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و هم اکنون اکثر مردم در معابر عمومی و پارکها به سر می برند.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


زلزله


کرمانشاه


هلال احمر

نظرات بسته شده است.