از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 75017

112 بازدید

براساس این اطلاعیه، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر گسترش سامانه فعال نواحی جنوب غرب کشور بر روی این استان می باشد.بر این اساس فعالیت این سیستم موجب وقوع بارشهای رگباری توام با وزش باد شدید گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد که در نواحی مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.این […]

براساس این اطلاعیه، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر گسترش سامانه فعال نواحی جنوب غرب کشور بر روی این استان می باشد.
بر این اساس فعالیت این سیستم موجب وقوع بارشهای رگباری توام با وزش باد شدید گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد که در نواحی مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
این اطلاعیه حاکی است شروع بارندگی از نواحی غرب و جنوب غربی استان خراسان رضوی به شکل رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی شده است.
بر پایه این پیش بینی ها تقویت هسته بارشی این سیستم از عصر دوشنبه هفته جاری آغاز شده و تا ظهر روز سه شنبه موجب افزایش حجم بارشها در بیشتر مناطق خراسان رضوی خواهد شد که با توجه به حجم بارشها احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.
بر اساس این اطلاعیه بارشهای پرحجم برای بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه شهرهای بردسکن، سبزوار، نیشابور، خوشاب، کاخک، گناباد، بجستان، کاشمر، کوهسرخ، چناران، کلات، سرخس، صالح آباد، فریمان، درگز، بینالود و هزار مسجد، سدهای دوستی، کارده، ارداک و همچنین شهرستان مشهد پیش بینی شده است.
۳۰۲۷ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


هشدار


آبگرفتگی


سیلاب

نظرات بسته شده است.