از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74948

94 بازدید

کامل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد از سوی فدراسیون اعلام شده است.وی با بیان اینکه محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست فنی این مسابقات ایفای نقش می کند، گفت: ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی، […]

کامل محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد از سوی فدراسیون اعلام شده است.
وی با بیان اینکه محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست فنی این مسابقات ایفای نقش می کند، گفت: ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی، محمد رحیم پور از کردستان، احمد تاجیک از تهران، بهنام شیرمحمدی از تهران، بهروز رضاپور از هرمزگان، مرتضی زورمند از البرز و هژار عباسی از آذربایجان غربی به عنوان داور درجه یک بین المللی در این دیدارها قضاوت می کنند.
وی ادامه داد: میلاد قلاوند از خوزستان، محسن جلیلیان از خوزستان، حسن گلدشتی از مازندران، مهدی صدوقی از اصفهان، ابراهیم رادمرد از گیلان و علی سلیمانی از کهگیلویه و بویراحمد نیز داوران درجه ۲ بین المللی دعوت شده به این رقابت ها هستند.
دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت سه روز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود، گفت: سه تیم در قالب تیم ملی ایران، ۲ تیم از آذربایجان غربی و پنج تیم از کشورهای ارمنستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، سوریه و ترکیه در این رقابت ها حضور می یابند.
محمدزاده با اشاره به اینکه دومین دوره این مسابقات در سال ۱۳۸۲ به میزبانی ارومیه برگزار شده بود، ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۱۶ میلادی این رقابت‌ها را به‌ عنوان معتبرترین مسابقات رده سنی جوانان در ۲ بخش فرنگی و آزاد انتخاب کرد.
وی افزود: هدف اصلی تیم‌ها از شرکت در جام بین المللی شاهد، آماده سازی کشتی گیران برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.
محمدزاده با اشاره به اینکه هم اکنون تیم ملی کشتی ارمنستان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور در این مسابقات در شهر ارومیه به سر می برد، گفت: این تیم با ترکیب کشتی گیران ملی پوش خود از جمله سه قهرمان اروپا و چندین کشتی گیر شاغل در لیگ آلمان برای برگزاری اردوی مشترک با تیم کشتی آذربایجان غربی به ارومیه آمده است.
به گزارش خطرنگار، و بر اساس اعلام فدراسیون، تیم ملی ایران در قالب سه تیم در اوزان ۱۰ گانه به سرمربیگری «حمید با وفا» در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد شرکت می کند.
سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌ المللی کشتی جوانان جام شاهد آذر سال گذشته به میزبانی شهر کرج با حضور تیم‌هایی از روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، سوریه، لبنان، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس و نیجریه در رشته های فرنگی و آزاد برگزار شد.
۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


ورزش


کشتی


جام بین المللی شاهد


ارومیه

نظرات بسته شده است.