از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74904

129 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «سیدال فعال» اظهارداشت: دشمنان نظام امروز تمام توان خود را به کار گرفته و سرویس‌های امنیتی کشورهای متخاصم نیروهای خود را بسیج کرده‌اند تا از هر طریقی امنیت کشور را با چالش روبه رو کنند.وی افزود: آنها به دنبال خرابکاری در داخل کشور بوده […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «سیدال فعال» اظهارداشت: دشمنان نظام امروز تمام توان خود را به کار گرفته و سرویس‌های امنیتی کشورهای متخاصم نیروهای خود را بسیج کرده‌اند تا از هر طریقی امنیت کشور را با چالش روبه رو کنند.
وی افزود: آنها به دنبال خرابکاری در داخل کشور بوده تا ضربه‌ای به امنیت کشور بزنند و حتی دشمنان سعی دارند از هر مساله ای به عنوان چالش امنیتی علیه نظام استفاده کنند.
رییس مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های امنیتی صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی در کل کشور و فضای موثر بر کشور، تهدید خاص امنیتی نداریم و با هوشیاری خدمتگزاران مردم و همکاری ملت، این توطئه ها نقش بر آب شده است.
فعال تصریح کرد: اقدامات به هنگام و فوریتی در تمام ابعاد امنیت بخصوص اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی باعث شد همه تلاش‌های دشمنان خنثی شود.
وی تاکید کرد: در راستای ارتقای امنیت کشور، اطلس امنیتی و جرایم برای تمام مناطق و استان های کشور تهیه شده و اخبار و اطلاعات مرتبط با امنیت کشور به صورت لحظه ای در مرکز فوریت های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور دریافت، تا پیش بینی های لازم برای مواردی که مستعد برخی مسایل و آسیب های امنیتی هستند صورت بگیرد. در این زمینه حتی پیش بینی وقوع پدیده های ناشناخته امنیتی هم صورت گرفته است.
فعال تصریح کرد: شناخت کامل پدیده های امنیتی، رصد و مدیریت کلیه رویدادها و حوادث و موضوعات مرتبط با امنیت کشور، توسط وزارت کشور به صورت لحظه ای و فوریتی صورت می گیرد. بعلاوه بین دستگاه هایی که در حوزه امنیت نقش دارند همدلی و همکاری و هم افزایی بسیار خوبی وجود دارد.
وی ادامه داد: حاصل این اشراف، انسجام و همدلی؛ امنیت بی بدیلی شده که در این دنیای پر آشوب در کشور عزیز ما؛ ایران برقرار است. به طوری که مردم شاهد هستند که با اشراف اطلاعاتی و مدیریت هوشمندانه امنیتی توطئه‌های دشمنان، معاندین و مغرضین ناکام مانده است.
سیام*۱۷۵۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


سیدال فعال


اطلس امنیتی


وزارت کشور

نظرات بسته شده است.