از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74739

162 بازدید

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در این اساسنامه، فرآیندهای استاندارد راه اندازی و تشکیل مراکز به صورت مبسوط و مشخص ارائه شده است. مراکز رشد به منظور حمایت از ایجاد و توسعه کسب وکار‌های نوین و فناور و هم‌چنین شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت تشکیل شده […]

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، در این اساسنامه، فرآیندهای استاندارد راه اندازی و تشکیل مراکز به صورت مبسوط و مشخص ارائه شده است.
مراکز رشد به منظور حمایت از ایجاد و توسعه کسب وکار‌های نوین و فناور و هم‌چنین شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت تشکیل شده و با ارائه خدمات حمایتی، از ایجاد و توسعه حرفه‌های جدید توسط کارآفرینانی که در قالب واحدهای نوپا فعالیت می‌نمایند، پشتیبانی می‌کند.
بر اساس مفاد اساسنامه فوق که به همت حوزه پژوهش معاونت علوم پزشکی و با بهره‌گیری از آیین‌نامه‌های مرتبط در حوزه غیرپزشکی دانشگاه و نیز استاندارد‌های مربوطه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین شده است، واحدهای مجری علوم پزشکی می‌توانند جهت تاسیس و راه‌اندازی مراکز رشد در حوزه سلامت، مدارک و مستندات لازم را با مراجعه به آدرس pajoohesh.pezeshki.ac.ir دریافت نموده و به دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه ارسال نمایند.
**۹۴۸۹** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه آزاد اسلامی


اساس نامه مراکز رشد


علوم پزشکی

نظرات بسته شده است.