از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74688

152 بازدید

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش ها در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های فریدونشهر و سمیرم در غرب و جنوب این استان ثبت شد.فاطمه زهرا سیدان روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: فریدونشهر با ۲۷٫۵ میلی متر بارش باران و ۶ سانتی متر برف و […]

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش ها در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های فریدونشهر و سمیرم در غرب و جنوب این استان ثبت شد.
فاطمه زهرا سیدان روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: فریدونشهر با ۲۷٫۵ میلی متر بارش باران و ۶ سانتی متر برف و سمیرم با ۱۹٫۱ بارش باران و سه سانتی متر برف بیشترین سهم بارندگی در استان را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان فعال شده تا دوشنبه ادامه دارد و در این مدت بارش ها به صورت باران در بیشتر مناطق استان و همچنین در قالب برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به ویژه غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس شاهد مه آلودگی، کاهش دید و لغزندگی جاده ها در غرب و جنوب استان خواهیم بود.
وی پیش بینی کرد که احتمال بارش پراکنده برف در مناطق مرکزی استان اصفهان برای فردا وجود داشته باشد.
سیدان همچنین به کاهش دمای هوای استان بین ۲ تا چهار درجه برای امروز و تا ۶ درجه سانتی گراد برای فردا اشاره کرد.
وی یادآور شد: در این مدت خور و بیابانک با ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و بویین و میاندشت با چهار درجه سانتی گراد زیر صفر سردتردین نقطه استان گزارش شده است.
وی افزود: این سامانه بارشی دوشنبه از منطقه خارج می شود.
۶۹۹۴ / ۶۰۲۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


بارش ها


اصفهان

نظرات بسته شده است.