از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74685

147 بازدید

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۹۸ از روز سه شنبه ششم آذرماه آغاز می شود و تا ۱۲ آذرماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ادامه دارد.وی در خصوص گروه […]

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۹۸ از روز سه شنبه ششم آذرماه آغاز می شود و تا ۱۲ آذرماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org ادامه دارد.
وی در خصوص گروه های آموزشی این آزمون برای سال ۹۸، اظهار کرد: ثبت نام برای آزمون دکتری در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کدرشته امتحانی انجام می شود.
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، این گروه ها شامل ۶۲ کد رشته امتحانی در گروه علوم انسانی، ۴۶ کد رشته امتحانی در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته امتحانی در گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کد رشته امتحانی در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کد رشته امتحانی در گروه هنر، ۲۶ کد رشته امتحانی در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته امتحانی در گروه زبان برای پذیرش دانشجو فعال است.
توکلی گفت: کد رشته های امتحانی یاد شده در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و پردیس خودگردان دانشگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو می کند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، یادآور شد که از ظهر امروز شنبه سوم آذرماه اطلاعیه تکمیل سازمان سنجش در مورد آزمون دکتری روی سایت این سازمان قرار می گیرد.
آزمون دکتری ۹۸ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
**۹۴۹۲** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


کنکور دکتری


کد رشته های امتحانی


حسین توکلی

نظرات بسته شده است.