از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74669

114 بازدید

داوود محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: تلاش داریم تا در بودجه سال آینده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و یا تسریع در اجرای عملیات برخی طرح های عمرانی مهم استان قزوین تامین یا تقویت شود.وی اظهار داشت: انتقال آب سد طالقان از طریق لوله گذاری به ۱۴ شهر حدود […]

داوود محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: تلاش داریم تا در بودجه سال آینده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و یا تسریع در اجرای عملیات برخی طرح های عمرانی مهم استان قزوین تامین یا تقویت شود.
وی اظهار داشت: انتقال آب سد طالقان از طریق لوله گذاری به ۱۴ شهر حدود و ۱۹۴ روستا، ساخت بیمارستان ناحیه شهری مهرگان محمدیه، ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، احداث جاده قزوین-الموت-تنکابن و جاده قزوین-الموت-کلاچای، خط آهن قزوین – رشت و مطالعات خط آهن قزوین-قم، طرح ملی چشمه نور ایران به همراه ساخت سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری قزوین از جمله طرح هایی است که تلاش شده در بودجه سال اینده اعتبارات مناسبی به آنها اختصاص یابد.
وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان نیز باید برای تقویت اعتبارات و تکمیل طرح های نیمه تمام خود از طریق پیگیری با سازمان های مرکزی و وزارتخانه های مربوط به خود تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت در سطح مجلس و همچنین دولت پیگیر هستیم تا رشد بودجه قزوین مطابق با میزان مالیات دریافتی از استان باشد تا از این طریق در تکمیل طرح های عمرانی باقی مانده استان شاهد تسریع باشیم.
وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۹۸ با توجه به شرایط اقتصادی و با هدف مقابله با تحریم ها در دست تنظیم و تهیه است،افزود: بنابراین دستگاه های اجرایی باید در هزینه کرد بودجه با دقت بیشتری نسبت به سال های قبل اقدام کنند و هزینه ها را برای اجرا در خصوص طرح های اولویت دار صرف نمایند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


نماینده قزوین


آبیک و البرز در مجلس


بودجه عمرانی

نظرات بسته شده است.