از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74604

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت با گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج تفکر و فرهنگی مکتبی است که توانسته بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش ، حضرت علی(ع) را به عنوان یک بسیجی […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت با گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج تفکر و فرهنگی مکتبی است که توانسته بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش ، حضرت علی(ع) را به عنوان یک بسیجی معرفی کرده اند اظهار داشت : حضرت علی (ع) در تمام حوزه ها بسیجی وار خدمت می کرد، ایشان به عنوان رهبری بزرگ شب ها نان و خرما و آرد به دوش می کشید و برای یتیمان و نیازمندان می برد ولی خود نان خشک می خورد و کهنه ترین لباس را بر تن می کرد.
وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات کشور باید فرهنگ بسیج در جامعه حاکم باشد ، شیعیان حضرت علی(ع) باید با تأسی از ایشان وارد میدان شده و به مردم خدمت کنند.
لزومی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام گفت : امروز وحدت در سایه ولایت معنی پیدا می کند و می تواند توطئه دشمنان مشترک جهان اسلام را خنثی کند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا گفت : سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی ، توجیه شکست های آنان در سوریه و عراق به واسطه تأثیرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تأکید کرد: توهین های آمریکا نشان از استیصال آنان و قدرت بی نظیر ایران اسلامی است.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


بسیج


هفته وحدت


ورامین

نظرات بسته شده است.