از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74560

82 بازدید

حمید پرورشی خرم جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مه غلیط و کولاک شدید گردنه های استان را فرا گرفته اما ترافیک در کل جاده ها روان است.وی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات […]

حمید پرورشی خرم جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: مه غلیط و کولاک شدید گردنه های استان را فرا گرفته اما ترافیک در کل جاده ها روان است.
وی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده ها تردد کنند.
پرورشی خرم با بیان اینکه همدان ۴۵ گردنه برفگیر و سخت گذر به طول ۲۴۵ کیلومتر دارد که مهمترین آنها گردنه اسدآباد است، اضافه کرد: ۳۴ پایگاه راهداری زمستانی برای برفروبی و پاکسازی جاده ها در حال فعالیت هستند.
وی بیان کرد: ۲۸۹ دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای عملیات پاکسازی به کار گرفته شده است.
پرورشی اضافه کرد: ۵۳۷ نیروی انسانی شامل پیمانکار، سرپرست تیم، نیروهای خدماتی و پشتیبانی، راننده و دیگر عوامل اجرایی و خدماتی در طرح راهداری امسال کار ایمن سازی مسیرها را بر عهده دارند.
استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و نیاز به عملیات برف روبی دارند.
۷۵۲۳/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


راهداری همدان


گردنه ها


کولاک

نظرات بسته شده است.