از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74397

91 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و تقدیر از بازنشستگان مجموعه قضایی ولایت مشهد افزود: ایران اسلامی می تواند با تکیه بر فرهنگ کار جهادی و بسیجی نقش بزرگی در آینده منطقه و جهان ایفا کند.وی اظهار داشت: بسیج می […]

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و تقدیر از بازنشستگان مجموعه قضایی ولایت مشهد افزود: ایران اسلامی می تواند با تکیه بر فرهنگ کار جهادی و بسیجی نقش بزرگی در آینده منطقه و جهان ایفا کند.
وی اظهار داشت: بسیج می تواند الگوی مطلوب رشد و توسعه کشور تلقی شود و در سایر کشورها نیز پس از تولد این شجره طیبه توسط نیروهای مردمی آن کشورها، توفیقات بزرگی در خط مقاومت به دست آمد.
وی با اشاره به هفته وحدت گفت: دشمن سعی می کند با ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب و کشورها از پیشرفت اسلام جلوگیری کند و راه اندازی گروههایی مانند طالبان و داعش نمونه ای از تلاش دشمن برای مقابله با اسلام ناب است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: تنها راه نجات بشر و انسانیت حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی با تاسی بر سیره علمی و عملی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است. اگر مسلمانان بتوانند با الگوگیری از پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) اسلام واقعی را به مردم جهان عرضه کنند، در مسیر استیلای جهانی اسلام بر کفر و جهل و ظلمت گام برداشته اند.
وی اظهار داشت: امروز برخی از کشورهای ظاهرا اسلامی را می بینیم که خود را خادم مسلمین می دانند اما جلوتر از دشمنان قسم خورده امت اسلامی حرکت می کنند بنابراین نیازمند افزایش بصیرت و حفظ هوشیاری در برابر چنین حرکت ها و شرایطی هستیم.
وی با اشاره به قانون منع بکارگیری و اشتغال بازنشستگان نیز گفت: این قانون اقدام بسیار خوبی در جهت تزریق نیروی جوان به بدنه اجرایی کشور است و اجرای درست آن می تواند در کنار بهره گیری از تجربیات استادان و بزرگان در حوزه های تخصصی، گام مهمی در مسیر ایجاد نشاط و تحرک در ارائه خدمت به مردم باشد.
۷۵۰۵ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


علی مظفری


هفته بسیج


خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.