از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74247

110 بازدید

غلامرضا حسنی غربا عصر پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصویرهای ماهواره ای، با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج از بعد از ظهر جمعه تا اواسط هفته آینده، ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد و در نواحی سردسیر و کوهستانی باران و برف […]

غلامرضا حسنی غربا عصر پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تصویرهای ماهواره ای، با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج از بعد از ظهر جمعه تا اواسط هفته آینده، ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد و در نواحی سردسیر و کوهستانی باران و برف و مه آلودگی و کاهش دید پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: یکشنبه چهارم تا چهارشنبه هفتم آذرماه، دمای هوا به طور نسبی بین سه تا ۶ درجه کاهش می یابد.
حسنی غربا اظهار داشت: با توجه به آب گرفتگی معابر و نیز لغزندگی، مه آلودگی و کاهش دید در محورها به ویژه در محورهای کوهستانی و شمالی استان، تمهیدهای لازم صورت گیرد.
وی بیان کرد: فولاد محله با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و آرادان، ایوانکی، کوهان و گرمسار با ۱۸ درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بوده است.
حسنی غربا ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان ۶ درجه و بیشینه دما ۱۶ درجه سانتیگراد عنوان شده است.
مدیرکل هواشناسی سمنان یادآور شد: در این مدت، بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به کلاته خیج با ۳۷ کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش خطرنگار، سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


هواشناسی


پیش بینی


سمنان

نظرات بسته شده است.