از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74183

108 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، ملارشید ثنایی روز پنجشنبه در آیین جشن هفته وحدت در جمع برادران اهل تسنن و تشیع در مسجد قادر الحسینی سرپل ذهاب با تبریک میلاد پیامبر (ص)، افزود: نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل ، بزرگترین تدبیر و اقدام تاریخی در ایجاد وحدت بین مسلمانان است.وی اظهار داشت: هفته وحدت […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، ملارشید ثنایی روز پنجشنبه در آیین جشن هفته وحدت در جمع برادران اهل تسنن و تشیع در مسجد قادر الحسینی سرپل ذهاب با تبریک میلاد پیامبر (ص)، افزود: نامگذاری هفته وحدت توسط امام راحل ، بزرگترین تدبیر و اقدام تاریخی در ایجاد وحدت بین مسلمانان است.
وی اظهار داشت: هفته وحدت ، هفته اتحاد شیعه و سنی در جهان اسلام است و از این رو باید همه در راستای حفظ وحدت و انسجام بیشتر فرق و مذاهب اسلامی تلاش کنیم.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: ولایت فقیه عامل وحدت مردم است و مردم اگر پشت سر رهبری قرار بگیرند، قادرند همه نظام سلطه و کفر را شکست دهند و هیچ کشوری توان مقابله با آن ها را ندارد.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در این آیین گفت: معاشرت های اجتماعی نشانه صداقت و وحدت بین مسلمانان است و اگر امروز کارها، برنامه ها و چالش های پیش رو حل می شود به واسطه حضور علمای آگاهی است که در کنار مردم هستند.
محبت جمالی نیا افزود: عزت و پیروزی امروز ایران اسلامی به واسطه حضور رهبر فرزانه انقلاب است که ندای وحدت و برادری بین آحاد و قشرهای مختلف مردم جامعه سر می دهند.
وی اظهار داشت: مردم شهرستان سرپل ذهاب متشکل از شیعه و سنی دست به دست هم در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین سازندگی در کنار هم نقش بزرگی ایفا کردند و با انسجام و اتحاد نقش آفرینی بزرگی داشتند.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در جریان زلزله ۲۱ آبان ماه سال گذشته اگر همت، حضور و وحدت مردم نبود و دست به دست هم نمی دادند، امروز در امر بازسازی ، حوزه بهداشت و درمان مشکل و چالش های بسیاری پیش رو بود که خوشبختانه با اتحاد و وحدت بین مردمان شیعه و سنی و اهل حق مخاطرات بسیاری پیش رو گذاشتیم.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که در این شهرستان مردم فرق و مذاهب اسلامی شیعه ، سنی و اهل حق به طور مسالمت آمیز با یکدیگر زندگی می کنند.
۳۰۱۲/۷۳۹۹/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


هفته وحدت


امت اسلامی


سرپل ذهاب

نظرات بسته شده است.