از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74018

364 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در دیدار نهایی المپیاد یک روزه استعدادهای برتر تگ راگبی که در مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری شهدای کریم آبادگرگان برگزار شد، تیم فارس با برتری در مقابل توابع تهران به مقام قهرمانی رسید و قم سوم شد.در این مسابقات ۱۳۵ پسر از استان های قم ،تهران ،خراسان جنوبی ،زنجان و توابع […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در دیدار نهایی المپیاد یک روزه استعدادهای برتر تگ راگبی که در مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری شهدای کریم آبادگرگان برگزار شد، تیم فارس با برتری در مقابل توابع تهران به مقام قهرمانی رسید و قم سوم شد.
در این مسابقات ۱۳۵ پسر از استان های قم ،تهران ،خراسان جنوبی ،زنجان و توابع تهران ،گلستان، فارس ،ایلام و آذربایجان شرقی در دو گروه به مصاف هم رفتند.
به گزارش خطرنگار، نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با شعار ‘ورزش ،دوستی و آینده ای بهتر’ از ۲۸ آبان تا ۹ آذرماه در ۷۸ رشته ورزشی برای دختران و پسران ۱۲ تا ۱۵ سال در حال برگزاری بوده که میزبانی برخی رشته ها به استان ها واگذار شده است.
براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، نفرات برتر این رقابت ها در رشته های گوناگون شناسایی و در قالب بسته ای حمایتی و در یک دوره زمانی چهار ساله با حمایت فدراسیون ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تربیت و تمرین می کنند.
این بسته حمایتی مسائل مربوط به تحصیل، حمایت مالی و حقوقی، تغذیه و شیوه‌های تمرین و مانند آن است.
کشف، جذب و پرورش مستعدین ورزشی، نگاه توسعه‌ای به مناطق کمتر برخوردار، پشتوانه سازی تیم های ملی، تقویت و ارتقاء غرور ملی، توسعه فرهنگ عدالت محوری و عدالت پروری، بهره مندی استان ها از توزیع متوازن امکانات، توسعه وحدت اقوام و ارتقاء و رشد مدال آوری در المپیک جوانان ۲۰۲۲ از اهداف این المپیاد ورزشی است.
رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر تگ راگبی دختران کشور نیز از روز جمعه دوم آذرماه با حضور ۱۱ تیم به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.
۷۳۳۳/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


ورزش


راگبی


المیپاد


گرگان


گلستان

نظرات بسته شده است.