از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73803

130 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رئیس و دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) طی نامه ای از دهخدا برای برگزاری مراسم روز جهانی ورزش دانشگاهی و تلاش در جهت توسعه ورزش دانشگاهی در ایران تقدیر تشکر کرد. در نامه اولگ ماتیتسین، رئیس و اریک […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رئیس و دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) طی نامه ای از دهخدا برای برگزاری مراسم روز جهانی ورزش دانشگاهی و تلاش در جهت توسعه ورزش دانشگاهی در ایران تقدیر تشکر کرد.

در نامه اولگ ماتیتسین، رئیس و اریک سنتروند، دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) خطاب به رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی کشورمان آمده است: از تعهد و مشارکت شما در توسعه ورزش دانشگاهی به واسطه برگزاری جشن روز ورزش دانشگاهی در ۲۰ سپتامبر کمال تشکر را داریم.

این نامه می افزاید: فیزو مفتخر است که هر سال این روز را همراه با دیگر اعضای خود جشن می گیرد. روز ورزش دانشگاهی زمینه مناسبی برای ترویج ارزش های ورزش دانشگاهی در جهان است و جوانان از این طریق با راههای مختلف مشارکت در ورزش آشنا می شوند.

در ادامه این نامه آمده است: برگزاری جشن روز ورزش دانشگاهی در جمهوری اسلامی ایران مثال مناسبی از یک عضو فعال است. به غیر از فعالیت های ورزشی و فرهنگی برگزار شده، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران به بهترین شکل ممکن در توسعه ورزش دانشگاهی مشارکت داشته است و برای سایر اعضا الگوی مناسبی است و شخصا از تمام افرادی که در جشن روز ورزش دانشگاهی در ایران شرکت کرده اند تشکر می کنیم.

در این نامه بر همکاری های صمیمانه تر در آینده فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی
با فدراسیون ورزش های دانشگاهی ایران ابراز امیداوری شده است.
۹۴۶۵ ** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


ورزش


فدراسیون ورزش های دانشگاهی


فدراسیون بین المللی


محمد رضا دهخدا

نظرات بسته شده است.