از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73753

129 بازدید

جمشید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع در مقاوم سازی برخی ساختمان های مراکز دانشگاهی، پیشنهاد بودجه ۴۰ میلیارد تومانی را ارائه داد.وی افزود: در صورت تصویب، بودجه مقاوم سازی برای سال آینده ۴۰۰ درصد رشد را نشان می دهد […]

جمشید اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خطرنگار، افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع در مقاوم سازی برخی ساختمان های مراکز دانشگاهی، پیشنهاد بودجه ۴۰ میلیارد تومانی را ارائه داد.
وی افزود: در صورت تصویب، بودجه مقاوم سازی برای سال آینده ۴۰۰ درصد رشد را نشان می دهد و با این رقم ۱۰ پروژه جدید در لیست مقاوم سازی قرار می گیرد.
مدیرکل طرح های عمرانی وزارت علوم در مورد اولویت این وزارتخانه برای مقاوم سازی ساختمانهای دانشگاهی، اظهار کرد: نیاز به مقاوم سازی در دانشگاه های کشور به خصوص در مورد دانشگاه های قدیم، بسیار زیاد است که این اقدام با اولویت بندی ساختمان ها از نظر قدمت و اثرگذاری ساختمان، هم اکنون پیگیری می شود.
اسماعیلی بیان کرد: در سال آینده، مقاوم سازی چهار دانشگاه تهران، خلیج فارس، ارومیه و گیلان به اتمام می رسد.
به گفته این مقام مسئول، وزارت علوم به دلیل مشکلات جاری در مقاوم سازی ساختمان دانشگاه ها تاکنون تنها ۱۰ ساختمان را بازسازی کرده است و این وزارتخانه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در تلاش است مقاوم سازی ساختمان های دانشگاهی را پیش ببرد.
**۹۴۹۲** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


مقاوم سازی دانشگاه


وزارت علوم


جمشید اسماعیلی

نظرات بسته شده است.