از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73709

113 بازدید

«علاءالدین بروجردی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درمورد اظهارات وزیر امور خارجه درباره پولشویی و واکنش منتقدان به این اظهارات، افزود: اگر من بجای دکتر ظریف بودم از چنین جمله بندی برای این مساله استفاده نمی کردم، بهتر این بود که این موضوع از زبان وزیر امور خارجه مطرح […]

«علاءالدین بروجردی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درمورد اظهارات وزیر امور خارجه درباره پولشویی و واکنش منتقدان به این اظهارات، افزود: اگر من بجای دکتر ظریف بودم از چنین جمله بندی برای این مساله استفاده نمی کردم، بهتر این بود که این موضوع از زبان وزیر امور خارجه مطرح نمی شد.
وی در عین حال تاکید کرد: اما قرار نیست که رییس دستگاه دیپلماسی به خاطر یک جمله استعفا دهد یا استیضاح شود، ظریف نکته ای را در مجموعه صدها و هزاران موضع گیری مطرح کرد بالاخره یک موضع گیری ممکن است چنین بازتاب هایی داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: نباید بیش از حجم مساله به آن پرداخت، حقیقت این است که ما در معرض تهاجم بسیار بدی از طرف کشور همسایه شرقی به دلیل قاچاق مواد مخدر هستیم که طبق گزارش های موجود حجم کشت تریاک دو برابر شده است.
بروجردی ادامه داد: قاچاقچیان فعال هستند و پول قاچاق هم کثیف است و از ایران به عنوان ترانزیت استفاده می کنند و البته مجلس شورای اسلامی در خصوص مبارزه با پولشویی قانون تصویب کرده است و این قانون برای جلوگیری از این سوء استفاده بسیار محکم است.
وی در پاسخ به این سوال که هدف این تخریب ها چیست، گفت: در هر صورت وقتی ما جامعه را آزاد و مردم سالار می دانیم این گونه رفتارها هم در داخل آن وجود دارد.
این نماینده اصولگرای مجلس دهم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا هدف و نیت منتقدان تضعیف دولت است، اظهارداشت: نیت خوانی من ضعیف است و نمی دانم اسم آن را چه چیزی بگذارم اما به نظرم در این زمینه باید آتش بس اعلام شود.
سیام*۱۰۵۸ **۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


بروجردی


مجلس


ظریف

نظرات بسته شده است.