از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73597

65 بازدید

به گزارش خطرنگار، عبدالکریم گراوند سه شنبه درکارگروه فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در این شرایط حساس زمانی بزرگترین ضربه به دشمنان اسلام که از هر اختلافی در راستای رسیدن به اهداف سو خود استفاده می کنند اتحاد و انسجام ملت مسلمان بزرگترین ضربه به آنان است.وی با اشاره به […]

به گزارش خطرنگار، عبدالکریم گراوند سه شنبه درکارگروه فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در این شرایط حساس زمانی بزرگترین ضربه به دشمنان اسلام که از هر اختلافی در راستای رسیدن به اهداف سو خود استفاده می کنند اتحاد و انسجام ملت مسلمان بزرگترین ضربه به آنان است.
وی با اشاره به ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد:باتوجه به تلاش دشمن برای برگزار نشدن مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آئین نسبت به سالهای گذشته برنامه ریزی کرد.
استاندار بوشهر گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌‌اند که تزریق امید در جامعه در راستای حل مشکلات مردم امری مهم و ضروری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بر اساس توافق به عمل آمده با کمیته امداد عملیات ساخت یک‌ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر در هفته وحدت آغاز می‌ شود.
گراوند از تامین اعتبار ساخت این واحدها خبرداد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت استانداری و کمیته امداد ساخته می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن تامین و پرداخت شده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: تا پایان امسال جهیزیه یک‌هزار نوعروس زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر توزیع و مرحله نخست آن به تعداد ۳۰۰ جهیزیه به زودی انجام می‌ شود.
وی در خصوص اجرای طرح نماد در مدرسه های استان بوشهر گفت: این طرح در راستای نظام مراقبت اجتماعی و مصون مانده دانش آموزان از آسیب های اجتماعی با همکاری دستگاه های مرتبط و والدین برگزار می شود.
گراوند افزود: باتوجه به اینکه بیش از ۱۱ درصد دانش آموزان استان بوشهر در مدارس غیرانتقاعی تحصیل می‌ کنند اجرای طرح نماد در این مدرسه ها باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ تاکید کرد: سوداگران مرگ با شیوه‌های مختلف در این مسیر فعالیت می‌ کنند که با تیزبینی و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و محموله آنان کشف می‌شود.
وی بیان کرد: برقراری امنیت در استان بوشهر بزرگترین سرمایه است که با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی محقق شده است.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


اتحاد


واحد مسکونی مددجویی


بوشهر

نظرات بسته شده است.