از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73543

63 بازدید

به گزارش خطرنگار، دبیر این همایش، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در این کنفرانس که ۲ روز نخست آن به طرح مسائل تخصصی اختصاص خواهد یافت متخصصانی از کشورهای مالزی، پاکستان، عمان، اندونزی، ازبکستان، برونئی، بنگلادش، سودان و همچنین جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت. محمد حسین شیخی گفت: وزارت […]

به گزارش خطرنگار، دبیر این همایش، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در این کنفرانس که ۲ روز نخست آن به طرح مسائل تخصصی اختصاص خواهد یافت متخصصانی از کشورهای مالزی، پاکستان، عمان، اندونزی، ازبکستان، برونئی، بنگلادش، سودان و همچنین جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.
محمد حسین شیخی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی برگزاری این همایش است و مراسم افتتاحیه چهارشنبه هفتم آذر برگزار خواهد شد و قرار است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم حضور یابد.
وی هدف از برگزاری این همایش را به اشتراک گذاری تجربیات استفاده از حوزه امنیت سایبری کشورهای اسلامی اعلام و اضافه کرد: محور اصلی این همایش بررسی تهدیدهای فضای سایبری با تاکید بر شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی تلفن همراه است.
شیخی افزود: در این همایش ۱۲ نفر از میهمانان خارجی آخرین دستاوردهای علمی خود را در قالب سخنرانی بیان خواهند کرد و حدود ۱۴ مقاله داوری شده مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد رایانه ای) نیز ارائه خواهد شد.
۶۱۲۲ /۱۸۷۶

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


رایانه


ارتباطات


همایش

نظرات بسته شده است.