از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73476

117 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باید از مربیان خوب ایرانی و پیشکسوتان باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر تبریک هایشان تشکر ویژه کنم. از کسب سه امتیاز مسابقه با پیکان بسیار خوشحالم. همه می دانند با وجود چه مشکلاتی توانستیم به این پیروزی مهم برسیم.وی […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باید از مربیان خوب ایرانی و پیشکسوتان باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر تبریک هایشان تشکر ویژه کنم. از کسب سه امتیاز مسابقه با پیکان بسیار خوشحالم. همه می دانند با وجود چه مشکلاتی توانستیم به این پیروزی مهم برسیم.
وی گفت: مجید جلالی از مربیان بسیار خوب فوتبال ایران است و مانند گذشته تیم بسیار با کیفیتی را مقابل ما قرار داد. بازی کردن پس از فینال لیگ قهرمانان کار بسیار دشواری بود، فقط یک روز فرصت داشتیم تا خودمان را برای دیدار با پیکان آماده کنیم.
برانکو خاطرنشان کرد: باید به بازیکنانم به خاطر اراده قوی که دارند تبریک بگویم. آنها لیاقت این موفقیت را داشتند.
وی در خصوص بیانیه باشگاه پیکان و گلایه آنها از عملکرد داور مسابقه گفت: باید فیلم بازی را یکبار دیگر نگاه کنم اما فکر می کنم قضاوت داور بیشتر به سود حریف بود.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: داوران در مدت حضورم در ایران حتی یک اوت را به پرسپولیس هدیه ندادند. در بازی دیشب داور اصلا به سود تیم من سوت نزد. می توانید نظر کارشناسان داوری را هم در این خصوص سئوال کنید.
وی در خصوص اظهارات علی علیپور و اشاره او به اختلاف سطح داوران در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان گفت: ما کمک هیچ داوری را نمی خواهیم اما حداقل خواهش می کنیم به ضرر ما هم قضاوت نکنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با صدور رای مهربانانه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با سایپا اظهار داشت: اگر قرار بود نامهربانانه رای دهند باید ۱۰ بازیکن سایپا تا آخر عمر محروم می شدند. قرار نیست بازیکنان من در زمین بایستند و کتک بخورند. آنها در بازی با سایپا هیچ کار اشتباهی نکردند و حتی نباید جریمه مالی می شدند.
برانکو در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: یک بازی بزرگ پیش روی ما خواهد بود. سپاهان، استقلال و تراکتورسازی حریفان بسیار جدی ما هستند و در این دیدار انتظار ورزشگاه پر از هوادار را دارم.
وی افزود: امیدوارم ملی پوشان ما برای این دیدار در سلامت کامل باشند و بتوانند ما را همراهی کنند. قطعا در بازی با تراکتورسازی برای برد به میدان خواهیم رفت.
برانکو ادامه داد: تراکتورسازی بعد از شروع ضعیف بسیار بهتر شده و توانسته سه کاپیتان تیم ملی را خریداری کند و آنها هم برای پیروزی به میدان می آیند.
وی افزود: در پرسپولیس حضور دارم که به این تیم کمک کنم اما بازیکنان من بیشترین نقش را در این موفقیت ایفا می کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط نامعلوم مدیریت باشگاه و احتمال جدایی حمیدرضا گرشاسبی، گفت: از ماندن یا جدایی او بی خبر هستم. زمان زیادی است که در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس مباحث زیادی را می شنوم.
وی ادامه داد: تغییرات مدیریتی در باشگاه های ایران بسیار سریع است اما گرشاسبی مدیر بسیار توانمندی بوده و هر کاری توانسته برای پرسپولیس انجام داده است.
برانکو خاطرنشان کرد: باشگاه بزرگی چون پرسپولیس قائم به فرد نیست. در چند سال گذشته بازیکنان بزرگی از تیم ما جدا شدند اما پرسپولیس همیشه موفق بوده است.
وی افزود: همیشه هر مدیرعامل یا هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید فلسفه خود را می گویم. هدف من جنگیدن برای بردن و کسب بیشترین قهرمانی ها است. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و تیم بسیار بزرگی است.
وی در خصوص اینکه یک قهرمانی آسیا به پرسپولیس بدهکار است گفت: افتخار می کنم به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و تا این حد به جام نزدیک بودیم. در کنار تمام این مسائل از برگزاری یک مراسم زیبای ورزشی در ورزشگاه آزادی افتخار می کنم.
وی ادامه داد: پرسپولیس توانست به بهترین شکل فوتبال خود را به دنیا معرفی کند و در کنار این مساله هواداران ما فرهنگ بالای خود را به همه نشان دادند و همه از این بازی لذت بردند.
ورزشی **ع-ک**۹۱۱۸**

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


پرسپولیس


برانکو

نظرات بسته شده است.