از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73472

101 بازدید

حجت الاسلام عباسعلی جیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: وحدت راز پیروزی مسلمانان بر کفر است که قرآن کریم نیز در موارد مختلف مسلمانان را بر حفظ آن سفارش می کند.وی گفت: وحدت مسلمانان موجب پیروزی آنان و نابودی دشمنان می شود چرا که تفرقه و جدایی هرگز سبب عزت […]

حجت الاسلام عباسعلی جیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: وحدت راز پیروزی مسلمانان بر کفر است که قرآن کریم نیز در موارد مختلف مسلمانان را بر حفظ آن سفارش می کند.
وی گفت: وحدت مسلمانان موجب پیروزی آنان و نابودی دشمنان می شود چرا که تفرقه و جدایی هرگز سبب عزت هیچ قوم و ملتی نخواهد بود.
جیرانی به اوضاع منطقه اشاره کرد و افزود: امروز وهابیت و علمای آن مشکلاتی را برای جهان اسلام به وجود آورده اند و تمام نا امنی ها در مناطق اسلامی به سرکردگی عربستان است.
وی با بیان اینکه امروز در راس ناامنی های منطقه، دولت عربستان نقش دارد افزود: آل سعود به نام اسلام در کشور مسلمان نشین یمن خونریزی و جنگ ایجاد کرده اند.
وی تصریح کرد: امروز آل سعود در قبله مسلمانان قرار گرفته و خود را خادم الحرمین می داند در حالی که با کشتار مسلمانان ثابت کرده است که او خائن به حرمین شریف بوده و به دنبال نابودی اسلام و تفرقه بین آنان است.
جیرانی وهابیت را عامل اصلی شبهه پراکنی و تفرقه افکنی دانست و گفت: امروز دشمنان اسلام به دنبال ایجاد شکاف بین شیعه و سنی و تشکیل حکومتی غیر از اسلام در منطقه هستند.
جیرانی عنوان کرد: امروز به لطف خدا وحدت ایران با کشورهای منطقه بسیار گسترش یافته است و کشورهای مسلمان جهان به دنبال ایجاد استقلال در کشور خود هستند.
امام جمعه موقت دامغان افزود: با وجود رهبری فرزانه در ایران وحدت بین شیعه و سنی رو به تقویت است و هرگز از بین نخواهد رفت.
۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی به نام هفته وحدت شناخته می شود.
به اعتقاد اکثریت اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و به نظر اکثریت اهل شیعه ۱۷ ربیع الاول روز میلاد پیامبر اسلام (ص) است.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


دین


هفته وحدت


تحولات منطقه

نظرات بسته شده است.