از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73352

228 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در کمیته اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برای معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بیش از آنکه به آمار و ارقام نیاز داشته باشیم به تبیین و اقناع […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت الله علیرضایی روز دوشنبه در کمیته اقتصادی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برای معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته بیش از آنکه به آمار و ارقام نیاز داشته باشیم به تبیین و اقناع افکار عمومی و پاسخگویی به سوالات و ابهامات نسل جدید نیاز داریم.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: اگر بخواهیم همه دستاورد های انقلاب اسلامی را در استان قزوین بازگو کنیم باید چندین جلد کتاب در این زمینه نگاشته شود.
مسئول کمیته سازمان ها و نهادهای شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خاطر نشان کرد: باید آمار و عملکردهای جمع آوری شده از دستگاه های مختلف در اختیار تمام گروه های مرجع،مدیران،جریان های سیاسی،رسانه ها،فرمانداران، بخشداران و ائمه جمعه قرار گیرد تا دستاوردهای انقلاب در سخنرانی ها به صورت مستند و دقیق به اطلاع مردم برسد.
علیرضایی گفت: همچنین باید در تدوین گزارش و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به آسیب شناسی عملکرد سازمان ها، بررسی کاستی ها و آثار نتایج منفی و قابل انتقاد دستگاه ها و نهادها در ۴۰ سال گذشته پرداخت.
وی افزود:این شکل از بیان و بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی قطعا واقع بینانه و صادقانه بوده و گزارش را از حالت نمایشی و کلیشه ای خارج می کند و افکار عمومی با آن همدلی بیشتری نشان خواهند داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه نسل امروز برای سنجش عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی صرفا به کمیت و آمارها توجهی ندارد افزود: باید با توجه به این موضوع به کیفی بودن خدمات نگاه خاصی داشته و به تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


انقلاب اسلامی


چهل سالگی انقلاب


قزوین

نظرات بسته شده است.