از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73342

134 بازدید

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای مرکزی این تشکل سیاسی یکشنبه شب نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود را برای تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگو تشکیل داد.در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص های لازم برای انتخاب […]

به گزارش خطرنگار، از روابط عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای مرکزی این تشکل سیاسی یکشنبه شب نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود را برای تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگو تشکیل داد.
در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص های لازم برای انتخاب ارکان اصلی جمعیت و اسامی نامزدهای مطرح برای احراز این مسؤولیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان با اکثریت آرا، محمد دهقان به عنوان دبیرکل و زهره الهیان به عنوان قائم مقام دوره پنجم جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شدند و مالک شریعتی، سخنگوی قبلی جمعیت در سمت خود ابقا شد.
به گزارش خطرنگار، پنجمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیست و ششم مهرماه امسال با حضور چهره‌های اصول‌گرا از جمله محمّدحسن رحیمیان، سعید جلیلی، محسن رضایی و مجتبی شاکری برگزار شد.
در شورای مرکزی دوره پنجم این جمعیت علیرضا زاکانی، پرویز سروری، محمّد دهقان، زهره الهیان و فریدالدین حداد عادل حضور دارند.
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با هدف انسجام، وحدت و اتحاد نیروهای انقلاب از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرد. علیرضا زاکانی موسس این جمعیت سه دوره و پرویز سروری هم یک دوره دبیران کل این تشکل اصولگرا بودند.
سیام**۳۲۰۲**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی


احزاب اصولگرا


دهقان


انتخابات

نظرات بسته شده است.